Sal Rossa reviews

Laatst bijgewerkt: 29 juli 2022

Top

Super goede ligging pal naast het strand Hygiëne was top elke dag schoonmakers bezig Personeel is zeer attent en vriendelijk

Laatst bijgewerkt: 27 juni 2022

Prima

Ik kom al 4 jaar op rij bij dit appartement. Goede ligging. Lekker eten. Vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 11 juni 2022

Locatie is super

Voor de 2e keer geweest absoluut een aanrader, mooi zwembad en gelijk aan het strand en vlakbij alle uitgaansgelegenheden

Laatst bijgewerkt: 9 juni 2022

Top appartement/hotel!

Prijs/ kwaliteit verhouding echt goed. Schone ,mooie en grote kamers. Handoeken iedere schoon. Top locatie. Super service!

Laatst bijgewerkt: 17 mei 2022

Alles was top , schoonmaak, personeel vriendelijk en behulpzaam

Laatst bijgewerkt: 7 mei 2022

Relatief simpele kamers maar mega schoon

Goede ligging en mega vriendelijk personeel, relatief simpele appartementen maar van alle gemakken voorzien. Wij verbleven hier met 2 kids, in het voor- & naseizoen kan je hier goed zitten met kids maar het hoogseizoen schat ik in dat het wat te druk is, overlast van stappende buren kan je verwachten maar op Ibiza (en loopafstand van Ushuaia) kan je dat verwachten en mag je het appartementencomplex niet kwalijk nemen. Het complex is met name gericht op volwassenen (logisch gezien de ligging), er is wel een klein speeltuintje maar dat stelt niet zo veel voor. De app worden dagelijks schoongemaakt, het is er héél schoon allemaal. We hebben een prima week gehad, Sal Rossa is een prima basis om het eiland verder te ontdekken!

Laatst bijgewerkt: 28 augustus 2019

Heel net en gezellig hotel aan het strand

in het drukke feestgedeelte van playa den bossa gelegen kleinschalig hotel aan het strand Zeer schoon en leuk hotel met goed restaurant ligt wel in de aanvliegroute naar de luchthaven en drukke gedeelte dus voor je rust niet gaan zitten Voor wie van beetje leven i de brouwerij houdt perfect

Laatst bijgewerkt: 2 juli 2019

Geweldig hotel!

Mooi gelegen hotel prima voorzieningen vriendelijk personeel heel goed restaurant nette kamers dus in een woord geweldig hotel en ons zien ze volgend jaar weer terug!

Laatst bijgewerkt: 8 mei 2019

Was top.

Wij hebben er ons prima vermaakt. Kamer werd elke dag schoongemaakt. Eten in het restaurant was lekker en niet duur.

Sal Rossa (mei 2022)