Garbi Ibiza & Spa reviews

4,8

Laatst bijgewerkt: 21 oktober 2023

Zeer mooi hotel, hygiëne op en top!Vriendelijk personeel.1 klein minpuntje,tijdens het avondeten zijn de drankjes niet inbegrepen > bij het ontbijt wel.

Mooi hotel,zeker een aanrader

Hr. R. Smits
Laatst bijgewerkt: 3 juli 2023

Top vakantie!

Geweldig hotel mooi schoon en geen geluidsoverlast. Lekker eten . Zowel bij het ontbijt als diner.

Laatst bijgewerkt: 4 juni 2023

We kwamen rond 10.00 uur aan maar moesten voor het ontbijt betalen omdat dat er volgens hun niet bij hoorde Kamer was echt mooi ook heel netjes schoon Het buffet was wel uitgebreid maar het eten was niet echt warm Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam Er was in de avond in het hotel zelf niets te doen . De omgeving was niet leuk ik voelde mij soms echt niet veilig continue werd je aangesproken en vast gepakt om je naar binnen te krijgen

Laatst bijgewerkt: 9 mei 2023

Mw. L. Schuilenburg
Laatst bijgewerkt: 5 mei 2023

Een goed hotel met zeer vriendelijk behulpzaam personeel. De spa is geweldig.

Laatst bijgewerkt: 16 september 2022

Zeer vriendelijk personeel, zeer schoon.

Positief verrast door dit hotel. Ontvangst door personeel zeer vriendelijk en professioneel. Mooie “Ibiza style” kamer die brandschoon was en bleef tijdens het verblijf door het schoonmaak team. Personeel bij het zwembad restaurant ook altijd in voor een praatje en vriendelijk. Wij kijken terug op een perfect verblijf

Mw. J. Cana
Laatst bijgewerkt: 20 juni 2022

Laatst bijgewerkt: 1 juni 2022

Fantastisch!

Een fantastisch hotel! Prachtige kamer en heerlijke badkamer. Goed balkon. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en eten is super. ALLES is goed hier. Eén klein puntje van kritiek.... de stoelen in de bar binnen zitten niet lekker.

Laatst bijgewerkt: 26 april 2022

Super hotel

Heerlijke week gehad,komen zeker terug We vonden het hotel echt fantastisch.Zéér vriendelijk personeel,erg schoon .En het eten was ook goed.We hadden een fijne kamer met zeezicht ‘elke morgen wakker worden met de zonsopgang.Heb prachtige foto’s gemaakt .Ook van zonsondergang,Het hotel was super mooi verlicht .Echte aanrader

Mw. K. van Rijswijk
Laatst bijgewerkt: 12 november 2021

Prima hotel ! Netjes en schoon en heerlijke bedden. Eten is ook prima voor een ieder wat wils!