Grand Palladium White Island Resort & Spa reviews

Boersema
Laatst bijgewerkt: 1 april 2024

Fantastisch resort!

Wat een fantastisch resort! Het personeel weet wat klantvriendelijkheid en hostmanship is en geven je echt het gevoel dat je op vakantie bent en mag genieten van hun resort.

Laatst bijgewerkt: 28 mei 2022

Boven verwachting!!

Intens genoten van alle luxe, de gastvrijheid, het mooie zwembad en alle buffetten van hoogwaardige kwaliteit. Strand grenst aan de achterkant van het resort en de zee was aangenaam van temperatuur en kraakhelder. Erg prettig vonden wij de handdoekservice bij het zwembad. Dagelijks kun je je badlaken inleveren en krijg je een frisgewassen ervoor terug

Laatst bijgewerkt: 17 oktober 2019

Fantastisch!

Vooral het All incluse concept was 5srerren waardig. Geen nepdrankjes! Vriendelijk personeel. Alles was top, ondanks het het einde van het seizoen was.

Laatst bijgewerkt: 28 september 2019

Top hotel, super eten en de vriendelijkheid spat ervanaf!

Heel goed verzorgt en luxieus hotel. Leuke activiteiten worden georganiseerd zoals pool party's en foam party's. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn op en top in orde en met alle gemakken voorzien. Eten rouleerd in thema's en is zeer uitgebreid. Bushalte voor de deur en is spotgoedkoop dus een taxi is af te raden.

Laatst bijgewerkt: 11 september 2019

Prijzig maar top!

Ligging van het hotel is goed, helemaal als je een paar avonden naar de bekende clubs wil. De Ushuaïa en club Hï liggen op loop-afstand. Het hotel is prijzig, maar de faciliteiten zijn geweldig. 3 zwembaden, een privé -strand en wij hadden in de maand September elke avond entertainment door de het hele hotel heen. Daarbij zaten dranken en cocktails allemaal bij de prijs in. Er was een ontbijt, lunch en warm buffet. We konden gratis een ala carte diner boeken. En het personeel is erg vriendelijk naar de kinderen toe, daarbij is er een hoop te doen voor kinderen in het hotel en veel entertainment voor kinderen (hotel is uitermate geschikt ook voor gezinnen). Drank en cocktails zijn geweldig. Wel een paar kritische noten: Kwaliteit van de kamer en het eten kan beter. Eten was matig, je mag beter verwachten van een 5 sterren hotel. Aanbod is groot maar kwaliteit van het eten niet geweldig. Op de kamer moesten we douchen in een badkuip, en de hele badkamer stond onder water na elke douch-beurt. We hebben 2 verschillende kamers gehad, in beide kamers was dit het geval.

Laatst bijgewerkt: 3 juli 2019

Heerlijk resort met vriendelijk personeel

Super fijn en schoon resort. Zeer gastvrij en vriendelijk personeel. Het eten is goed en gevarieerd. Er wordt alles aan gedaan om het de gasten naar de zin te maken. Het nabij gelegen strand viel een beetje tegen.

Laatst bijgewerkt: 11 juni 2019

Fantastiche resort om lekker verwend te worden. . . .

Geweldig hotel met alles wat een mens nodig heeft om een goede vakantie te hebben. Behalve de vele laag vervliegende vliegtuigen. Dat is wel een dingetje, maar het ligt dan ook vlak bij het vliegveld, vlak naast het Hard Rock hotel en de Ushuaia Tower.

Laatst bijgewerkt: 21 mei 2019

Mooi leuk hotel, volop voorzieningen.

Het was een super nette en gezellig resort we hebben er ga genoten en zijn echt tot rust gekomen. Er was genoeg te doen theater shows waren erg leuk.

Laatst bijgewerkt: 16 mei 2019

goed hotel

centraal gelegen schoon bedden goed elke dag lekkere cocktails

Laatst bijgewerkt: 1 september 2018

Rustig gelegen hotel in drukkere omgeving

Groot hotel met schone moderne kamers. Goede bedden en supervriendelijk personeel , eten erg goed. Nadelen ,ik persoonlijk vond het vooral bij het zwembad druk en irritant het handdoekje leggen,ook al werd het wel op borden aangegeven om dat niet te doen. Prijs vond ik aan de hoge kant maar dat is Ibiza. Al met al een mooie vakantie gehad!

Nette badkamer
Standaard kamer