BG Nautico Ebeso reviews

Laatst bijgewerkt: 29 oktober 2023

Goed verzorgd

Een goed kloppende trip. Informatie ruim op tijd voor een tijdens de reis. Prima hotel en tranfers uitstekend.

Laatst bijgewerkt: 29 maart 2023

Modern en schoon hotel mooi gelegen aan de zee.

Mooi, schoon, modern en net hotel. Wij hebben genoten, bed was wel erg hard maar het mooie uitzicht over de zee maakt alles goed. Ontbijt prima, harde broodjes werden na half 10 niet meer aangevuld we misten de komkommer en de tomaatjes.

Laatst bijgewerkt: 26 oktober 2022

Heerlijk voor een relax en shop vakantie. Geen hotel voor kinderen.

Laatst bijgewerkt: 24 oktober 2022

Heerlijk hotel voor een week Ibiza

Goede locatie, op loopafstand van Ibiza-stad. Ruime kamer met terras. Mooi zwembad. heelrijk zonneterras met goede ligstoelen en handdeoekservice

Laatst bijgewerkt: 18 oktober 2022

Een uitstekende uitvalshoek voor een fijne vakantie in Ibiza

Ligging en kwaliteit prijsverhouding is erg goed. Wij komen zeker nog eens terug.

Laatst bijgewerkt: 14 oktober 2022

Mooi, schoon, rustig

Mooi, schoon hotel direct aan de zee .Grote kamers. In oktober is het er vrij rustig, heerlijk. Om middernacht gaat de muziek uit en dat was zeer fijn aangezien wij een kamer aan het zwembad/ terras hadden. Ontbijt pas vanaf 8 uur. Bij een vroege terugreis zoals die van ons is dat zeer jammer vooral omdat je hier wel voor betaald hebt. Wij hebben dan ook pas kunnen eten op het vmiegveld. Wel een goed ontbijtbuffet maar het eten zou warmer mogen. Normale prijzen in het hotel voor koffie/wijn.

Laatst bijgewerkt: 5 oktober 2022

super hotel

hygiëne top , vriendelijk personeel, eten top, prachtige ligging direct aan het strand.

Laatst bijgewerkt: 1 oktober 2022

Fantastische ligging en zeer goede faciliteiten en ontbijt

Zie hierboven + heel veel meer……………,,…………………………….tre

de Koning
Laatst bijgewerkt: 29 september 2022

prima hotel dichtbij stad

Mooie kamers aan de zeekant. Standaard kamer aan straatkant lawaaierig stank van straat etc niet aan te bevelen. We hebben ter plekke snel omgeboekt naar kamer aan zeekant. Heel vriendelijk personeel. Uitstekend ontbijtbuffet. Klein zwembad en best nog ver weg van strand.

Laatst bijgewerkt: 27 september 2022

Goede bedden, heel schoon, uitzicht op zee. Enige minpunt kan zijn dat men het zwembad wat klein vindt. Ligt aan de boulevard waar goede restaurants zitten en op loopafstand van Ibiza stad.

Seaview
Zonneterras met zeezicht