Ibiza Playa reviews

5,1

Laatst bijgewerkt: 14 oktober 2022

Heel relaxed en fijn verblijf, alleen zou een groter of extra zwembad wel handig zijn!

Het is goed vertoeven in het hotel, wellicht zou dit wel uitgebreid kunnen worden met diner. Alles is verder goed te bereiken, winkels, restaurants, terrassen etcetera.

Laatst bijgewerkt: 1 juli 2022

Prima hotel, rustig en comfortabel

Ideale ligging aan het strand en in 10 minuten met busboot in centrum van Ibiza stad. Vriendelijk personeel. Prima kamers en gewoon oké bedden.

Laatst bijgewerkt: 21 september 2021

Eenvoudig maar leuk hotel met goede ligging

Leuk hotel met goede ligging aan een gezellige boulevard!! Vele restaurantjes met lekker eten!! Volgend jaar ga ik weer terug!

Laatst bijgewerkt: 19 oktober 2019

Heerlijke plek en gastvrij

Top accommodatie ga zeker terug.. bootje ieder dag voor de deur die je naar ibiza stad brengt of andere locaties en dat het ook top om te lopen is naar Ibiza stad zo n 15/20 min en je bent er. Top plekje

Laatst bijgewerkt: 26 september 2019

naar een slecht begin wat kamer betreft , is het na 1,5 dag toch goed gekomen de rest van de vakantie was goed

Laatst bijgewerkt: 18 september 2019

Fantastische ligging

Top week gehad

Laatst bijgewerkt: 24 augustus 2019

Prachtige ligging rustig en toch op loopafstand van alles wat je wil

Zeezicht is een must kijkend op de prachtige baai veel Spaanse gasten erg gezellig. Ontbijt is heerlijk en de kamers mer airco zijn prima. Wij komen zeker terug, heel graag zelfs

Laatst bijgewerkt: 10 augustus 2019

Prima hotel aan het strand

af en toe gaf de lift at p[roblemen, verder prima kamer en hotel, ontbijt was zeer uitgebreid. Wat we zelf beter hadden moeyten voorbereiden ,danwel het resibureau had ons dar op moeten wijzen dat er geen parkeergarage of gereserveerde parkeerplekken zijn bij het hotel voor de door ons gehuurde auto...Deze moesten we een km verderop parkeren om buiten de betaalzone te blijven

Laatst bijgewerkt: 31 juli 2019

Goede ligging,leuk/aardig personeel,netjes hotel.

Goed hotel,ligging is goed maar 10/15 minuutjes lopen van IBIZA stad, er is genoeg te doen in de buurt, staat aan het strand,goed restaurants en de prijzen vallen mee, je krijgt zeker waar voor je geld.Ik zou zo weer terug gaan.

Laatst bijgewerkt: 2 juli 2019

Mooi hotel aan de boulevard zijde

Prima hotel als je aan de boulevard of zijkant met balkon zit Andere kamers triest, dus duur betaald, alleen schuifraam om te openen Zwembroek duurt 4 dagen om te drogen aan de achterzijde Prima ligging

Ibiza Playa
Boulevard richting Playa de Bosa
Baai vanaf je balkon helaas met iets minder weer