Paradisus By Melia Gran Canaria reviews

9,6

Laatst bijgewerkt: 11 maart 2024

Vakantie Paradisus Gran Canaria

Het hotel is super luxe en het personeel is aardig de ligging vanuit het hotel en het vliegveld is prima! Je bent er zo. Fijne zwembaden, (Let op het verwarmde zwembad is alleen voor premium bezoekers). Ik heb vanaf woensdag een voedselvergiftiging opgelopen in het restaurant van het resort. ( waarschijnlijk de garnalen of ei ) Dus ik heb veel tijd in de hotelkamer doorgebracht. Momenteel ben ik 5 dagen verder en kan ik nog steeds niet eten zonder dat het er gelijk weer uit loopt. Helaas niet alles uit de vakantie kunnen halen en een zieke terugvlucht gehad.

Hr. S. van der Veen
Laatst bijgewerkt: 28 december 2023

Laatst bijgewerkt: 13 januari 2020

Zeer mooie tuin, goede ligging

Bij aankomst werd er een andere kamer opgedrongen. Hadden economie kamer aan noordkant gelegen en dus geen zeezicht, zonder balkon. Met balkon was 25€/nacht extra, met zeezicht 45/ nacht extra. Bij eten was niets van drank inbegrepen zelfs geen water.

Laatst bijgewerkt: 1 oktober 2019

prachtig

vriendelijk personeel, lekker eten mooi zwembad dicht bij zee

Laatst bijgewerkt: 3 oktober 2018

geweldig

prima alles in orde, vriendelijk,behulpzaam personeel lekker eten en schoon alles netjes

Laatst bijgewerkt: 8 september 2017

Rustig hotel met goede faciliteiten

Je kunt optimaal geniete van het zwembad zoals je ook gelijk aan het strand bent en in de zee met heerlijke ligbedjes van het hotel die uitzicht hebben over het strand en de zee

Laatst bijgewerkt: 1 mei 2017

Mooi en schoon hotel.

De openbare ruimtes in het hotel zijn heel mooi. Veel natuursteen, alles brandschoon. Prachtige, ruim opgezette, tuin met voldoende ligbedden. Zwembad wat aan de kleine kant als het hotel vol zit. Prima ontbijt, ook bij het restaurant aan het zwembad (poolbar) kun je goed eten. De tweepersoonskamer vonden we wat klein en gedateerd voor een vijf-sterrenhotel. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Bushalte op 100 meter met uitstekende verbindingen.

Laatst bijgewerkt: 10 september 2016

Mooi hotel met prima voorzieningen

Mooi hotel langs de boulevard Het onbijt is er zeer uitgebreid Ondanks dat het een groot hotel is straalt het rust uit. Vriendelijk en behulpzaam personeel Het hotel is een aanrader

Zwembad
Hotel