Abora Interclub Atlantic by Lopesan Hotels reviews

Laatst bijgewerkt: 15 maart 2024

Schoon hotel met fantastische tuin

Een goed hotel, schoon. Zou iets meer sfeer mogen maar dat is kwestievansmaak. Verder heeft het een goed zwembad met fantastische tuin.

Laatst bijgewerkt: 16 februari 2024

Laatst bijgewerkt: 22 januari 2024

Prachtige week gehad

De accomodatie voldeed prima aan onze verwachtingen. Het was er netjes en schoon. De kamer was ruim en er was een apart zit gedeelte. Al met al een prima accomodatie waar wij een volgende keer zo weer naar toe zouden gaan.

Mw. J. Vermunt
Laatst bijgewerkt: 16 oktober 2023

Mw. A. Pietersen
Laatst bijgewerkt: 21 september 2023

Laatst bijgewerkt: 27 juli 2023

Uitstekend

Alles in 1 woord "geweldig"!

Laatst bijgewerkt: 22 mei 2023

Prima hotel, goed verzorgd

Hotel is bijzonder schoon. Maaltijden zijn prima en uitgebreid aanbod. Vriendelijk personeel. Niks op aan te merken. Een nadeel: hotel ligt hoger gelegen en wat verder af van het toeristisch gebeuren. Maar we hebben het er prima naar ons zin gehad.

Hr. R. van den Brom
Laatst bijgewerkt: 14 mei 2023

Super vakantie

Erg vriendelijk personeel die heel hard werkt! Alles is er ook erg schoon. Zeker voor herhaling vatbaar!

van Rijn
Laatst bijgewerkt: 6 mei 2023

Familie vakantie

Super fijn familiehotel,mooie schone kamers, lekker eten en erg vriendelijk personeel. Mooi groot zwembad met genoeg mooie plekjes om te liggen en leuke animatie

Laatst bijgewerkt: 27 december 2022

Fijn hotel voor gezin met kinderen

We hebben een fijne vakantie gehad eind december. De temperatuur op het eiland was 7 van de 8 dagen heerlijk. Lekker strandweer. Eén dagje minder gehad met veel wind en bewolking. Het strand van San Agustin is prima maar er valt niet veel te beleven. Een enkel restaurant en een spar supermarkt in de buurt. Ook is het een stukje lopen, ongeveer 10 minuten als je met de trap naar beneden gaat. Omhoog met vermoeide kinderen is dit een beste klim (160 treden steil omhoog). Wij kozen ervoor om een paar keer met de taxi naar Playa del Ingles te gaan. De taxi's zijn niet duur en daar is meer te beleven qua restaurants, bars en winkeltjes. Ook is het zand bij San Agustin zwart en bij Playa del Ingles bruin. Beide voor ons prima, ook op beide plekken bedjes en parasols aanwezig tegen betaling. San Agustin is wel een stuk rustiger, je kan er langs de zijkant bij de rotsen met kinderen ook naar de krabben zoeken. Het zwembad bij Abora is leuk voor de kinderen. In de winter wel erg koud. Eén bad is verwarmd maar ook deze is zeer fris te noemen. Onze kinderen (6 en 8 jaar) hebben er super veel plezier in gehad. De glijbanen zijn ook leuk en voor kleinere kinderen is er een waterspeelplek. Mooi opgezet allemaal en goed onderhouden. Er zijn ook altijd badmeesters aanwezig. Tevens hele dag animatie. Wij hebben hier geen gebruik van gemaakt maar voor de kinderen is er genoeg vermaak. Het eten is goed. Uitgebreid ontbijt waar we vooral van hebben genoten. Avondeten is ook goed, divers. Tevens veel vers fruit gedurende de dag. De bedden zijn goed, slapen heerlijk. Niet te hard en/of te zacht. Familiekamers bestaan uit één ruimte maar zijn ruim en prettig qua indeling. Badkamer netjes en fijne douche. Ook het onderhoud wordt goed gedaan. We hadden een knopje stuk bij de douche en deze werd direct na het melden gemaakt. Dagelijks schoonmaak.

Het uitzicht bovenaan de trap naar het strand is prachtig
Strand
Balkon