Gloria Palace San Agustín Thalasso & Hotel reviews

Laatst bijgewerkt: 27 februari 2024

Veel ruimte en voldoende faciliteiten

Lekker ruim hotel. Ook al was het volgeboekt, toch overal voldoende bedjes, tafels etc.

Laatst bijgewerkt: 10 februari 2024

Goed hotel

Het is een zeer goed hotel, ziet er keurig netjes verzorgd uit. Goed zwembad erbij. Kamers royaal en goed onderhouden. Ontbijt was zeer goed met veel variatie. Dit was hetzelfde met het avondeten. Wat we wel jammer vonden dat het warm eten zeer lauw was en niet warm. We keken tot ze de schaal vervangende en dan gingen we opscheppen dan was het nog redelijk warm. Mochten ze dit verbeteren dan krijgt het hotel een 9

Laatst bijgewerkt: 14 augustus 2023

Vakantie

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad. Wat een vriendelijke mensen. Receptie bij binnenkomst erg vriendelijk. Eten was heerlijk. Veel keuze. Schoonmaak prima. Bediening was top.

Sanders
Laatst bijgewerkt: 31 mei 2023

Vriendelijk hotel

Over het algemeen een fijn verblijf gehad. Echter: de reinheid van m.n. de eetzaalvloer moet beter. Erg vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 2 april 2023

Top Hotel gaan zeker terug

We hebben een top vakantie gehad. Het was een mooi hotel met goede service. Er was genoeg te doen.

Hr. J. Gordon
Laatst bijgewerkt: 30 juli 2022

Prachtig hotel

Prachtig uitzicht mooie kamers prima ontbijt en avondeten klasse

Laatst bijgewerkt: 24 oktober 2019

Goed georganiseerd hotel. Vriendelijke medewerkers. Goed eten.

Het eten was echt heel goed. Elke dag weer wat anders en veel vers. De pendelbus is een uitkomst. Elke dag de mogelijkheid om naar het strand mee te rijden en zelfs 2x per week naar Puerto Rico. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Laatst bijgewerkt: 2 september 2019

Mooi hotel, vriendelijk personeel, goed bereikbaar

Mooi hotel, vriendelijk personeel, goede bereikbaarheid vanaf de luchthaven. In een paar minuten ben je op playa del ingles of op 1 van de shopping centers.

Laatst bijgewerkt: 15 augustus 2019

Prachtig hotel voor het ultieme vakantiegevoel

Je wordt vriendelijk ontvangen en optimaal genieten van je vakantie. Het personeel is erg vriendelijk en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Helaas ligt het hotel op een stijle berg waardoor je beenspieren goed getraind worden. Het is mogelijk om gratis met de bus van het hotel naar Playa del Ingles of Maspalomas te gaan.

Laatst bijgewerkt: 16 juni 2019

Afgelegen voor wie graag een strandwandeling wil maken.

Het is fijn als je van tevoren weet dat de Thalassotherapie, waarvoor toeristen ook kiezen voor Gloria Palace San Agustin, gesloten is. Zo kom je niet tot de onaangename conclusie dat de vakantie anders moet worden ingevuld.