Riosol reviews

6,1

Laatst bijgewerkt: 12 maart 2024

Prachtig uitzicht! Leuke zwembad!

Laatst bijgewerkt: 10 februari 2024

Geweldig hotel

Schoonmaakster Mar was altijd vrolijk, kokkin Christina(de zus van Mar) kon heerlijke omelets maken. Kevin was een engel, en heel erg behulpzaam. Het was een geweldige vakantie, alleen jammer van d3 eerste dagen dat de liften het niet deden

Van Engelenburg
Laatst bijgewerkt: 3 februari 2024

Veel achterstallig onderhoud

De enige twee pluspunten zijn het zwembad en het uitzicht. Schimmel op badkamer vloer, badkamerdeur klemt, kraan zit los, behang in woonkamer hangt los, stopcontact hangt uit de muur, water in gootsteen loopt bijna niet weg. Verder heb ik 15 minuten vast gezeten in de snikhete glazen lift. Er zou met 20 minuten iemand komen. Sorry maar die temperatuur lig je al bewusteloos op de grond.

Verdegaal
Laatst bijgewerkt: 27 januari 2024

Tijd voor renovatie

We hebben in twee appartementen gezeten. Voor beide geld dat het hoogste tijd is om te renoveren. Deuren hebben geen verf zwellen op door vocht douchebak is gescheurd enz

Laatst bijgewerkt: 27 januari 2024

Achterstallig onderhoud en de rest.

Nergens een bord met een aanwijzing waar de receptie zich bevindt. Heb een uur rondgereden en gelopen om het te vinden. De accomodatie kom ik nooit weer.

Laatst bijgewerkt: 28 december 2023

achterstallig onderhoud

geen warm water, er mist een waterkoker, elektrische kookplaat 2pitjes, die vervolgens doordraait waardoor hij niet meer uitgaat. levensgevaarlijk! schoonmaak daar in tegen is perfect!! schoonmaaksters werken erg hard, elke dag schoon om de dag schoon bed en handdoeken. er staat 3 sterren voor Riosol, maar er mag gerust 1 ster af

van der Mik
Laatst bijgewerkt: 9 december 2023

Prima 2-kamerapartement superior

Eigen toegang👍🏼 Net appartement👍🏼 Zitje buiten met 2 ligbedden👍🏼 Bij douchen kwam er wel veel viezigheid even los, maar was daarna ok. Je kan eventueel koken, maar verwacht niet de volledige keukenspullen zoals bij een Landal park. In de 6 dagen dat we er waren, 2 handdoeken wissel gehad en schoonmaak. Receptie en zwembad zitten helemaal boven en is tevens ook de weg naar een kleine shoppingmall met restaurants en supermarkt. Vind het minder geschikt voor mensen die mindervalide zijn. Bij uitval lift moet je dan veel trappen op of af. Wij hadden het geluk met ons appartement(2014), maar hoorde om ons heen dat het hotel nog niet volledig gerenoveerd is.

H
Laatst bijgewerkt: 6 augustus 2022

Prima

Prima hotel maar helaas hier weer de handdoeken oorlog. Receptie zegt dat ze er iets aan doen ik heb het niet gezien . Hierdoor wel genoodzaakt naar zee te gaan wat trouwens niet een probleem was maar doordat alles bezet is met handdoeken kies ik toch sneller strand. Toen ik toch een keer bij het zwembad lag werd ik afgesnauwd door de lifeguard dat ik in zijn ruimte zat. Tja. Ik ken dit hotel , ben er eerder geweest maar vind het met alle respect vergane glorie. Ook de toeslag die je moet betalen voor het zwembad op het dak vind ik belachelijk, wat is het doel?

Hr. J. Reinink
Laatst bijgewerkt: 8 april 2022

Riosol puerte rico

Goed verblijf gehad goed ontbijt veel keuze mensen zijn vriendelijk alles is duidelijk aangegeven! Wij hebben ons prima vermaakt. Kamers zijn prima gedeelte van het hotel is al gerenoveerd. En heeft een top uitzicht over het plaatsje puerte rico en het strand!

Vanaf het strand te zien