Apartamentos Cordial Mogán Valle reviews

Laatst bijgewerkt: 9 februari 2024

Mooi apartement in een fijne omgeving

Heel erg genoten! We reisden met twee kinderen (4 en 2 jaar). Lopend in 15 minuten naar puerto de mogan, leuk dorpje met zandstrand in een baai zonder veel golven. Via een fijn, breed, vlak, autovrij stuk om daarheen te lopen. Goed te doen mer kinderwagen of buggy. Je komt dan eerst langs een best grote supermarkt (schuintegenover het hotel). Ook doorlopen naar de haven/klein venetie kan prima met de wagen. Leuke restaurantjes daar. Er is ook een speeltuintje naast het strand. Ruime 2kamer apartementen. Wij hadden beneden, en konden zo gelijk het zwembad in. Keuken die goed is uitgerust met koffiezetapparaat, broodrooster, koelkast mrt vriesvak, elektrische 2pit kookplaat, etc. In het tuintje hadden we een tafeltje met 4 stoelen en 2 ligbedden, ideaal. Binnen trouwens ook met uitgeklapte slaapbank nog een keukentafel met 4 stoelen. Gelukkkg was het zo mooi weer begin februari dat we niet binnen zaten. Badkamer had een top (inloop) regendouche en was ruim qua indeling. Verder voldoende liften en goed en uitgebreid ontbijtbuffet.

Laatst bijgewerkt: 24 december 2023

Heerlijk verblijf met een mooi dakterras.

We hebben een heerlijk verblijf gehad. Een grote kamer met een mooi dakterras. De schoonmaak is helaas niet vaak geweest, waarschijnlijk door omstandigheden. De bedden zijn erg hard, maar we hebben een topper gekregen nadat we dit aangegeven hebben bij de receptie. Het ontbijt was heerlijk en super verzorgd. Daar tegenover viel het avond eten heel erg tegen. We zijn geen klagers en lusten veel, we hebben het een kans gegeven maar zijn hier niet meer terug gegaan en lekker buiten de deur gaan eten. Jammer van de kosten die we extra gemaakt hebben. Heb dit van te voren bij Prijsvrij aangegeven om het terug te zetten naar alleen ontbijt ipv HP omdat we de reviews gelezen hadden. Maar dat kon niet meer omdat het al gereserveerd was, jammer van deze service.

Laatst bijgewerkt: 20 december 2023

Goed appart hotel, flink balcon

Gunstig gelegen appart hotel in Porto Mogan. Nummering en liften soms iets moeilijk te vinden door uitgestrektheid van de diverse kamers. Wij zaten op 6.. met een superieur kamer-appartement en dat is een gunstige ligging. Winters (december) komt de zon iets later over de bergkam en kan het s 'morgens iets fris aanvoelen. Halfpension goed geregeld, voldoende keus.

Hr. M. van Gastel
Laatst bijgewerkt: 12 oktober 2023

Ontzettend goed onderhouden complex,zowel binnen als buiten

Laatst bijgewerkt: 26 maart 2023

Rustig, schoon, goede verzorging

Fijne plek om tot rust te komen, goed eten en fijne zwembaden

Laatst bijgewerkt: 22 maart 2022

Ruime, nette appartementen

Vriendelijk personeel, net park, supermarkt letterlijk om de hoek, dagelijks personeel langs het zwembad, genoeg bedjes, 3x per week schoonmaak, 10 minuten lopen naar het strand/boulevard. Wij hebben geen gebruik gemaakt van hun restaurant, dus geen beoordeling mogelijk.

Hr. A. Mesker
Laatst bijgewerkt: 22 februari 2022

Laatst bijgewerkt: 31 december 2021

Goed appartement op een geweldige plek

Puerto Mogan is een erg leuke plaats met een gezellige haven en veel leuke horeca en winkeltjes. De appartementen liggen rustig op 1 Km van haven en strand, precies een leuke wandeling zonder hoogteverschil. Winkelcentrum met supermarkt voor de deur. In de winter komt de zon vanaf 12 uur op de terrassen. Prima appartementen, recent fraai gerenoveerd. Top service.

Laatst bijgewerkt: 24 januari 2020

buiten mooi, binnen verouderd

interieur verouderd, badkamer in het douchegedeelte veel schimmelranden.

Terras
Appartement