Sunprime Atlantic View reviews

Laatst bijgewerkt: 3 oktober 2019

fantastisch

een super hotel en erg aardig en behulpzaam personeel.

Laatst bijgewerkt: 26 september 2019

Prachtig hotel!

Mooi hotel! Met bovenaan geweldig personeel! Allemaal even behulpzaam en vriendelijk! De kamer was mooi groot, onze kamer zat boven het restaurant waardoor het balkon groter was dan de meeste. Er was plaats voor een zitje maar ook voor twee ligbedjes met parasol. Het eten en drinken was goed, afwisselend en veel keuze! Prima service: de gratis shuttlebus naar playa de maspalomas.

Laatst bijgewerkt: 12 september 2019

prima hotel hier en daar wel aan renovatie toe. Dit zien we aangezien we hier al acht jaar komen.

zeer fijne accommodatie rustig gelegen,genoeg ligbedden (geen handdoekenoorlog) Appartement goed schoon iedere dag. We hadden alleen logies dus over het eten weten we niks.We geven ons geld liever uit aan de plaatselijke restaurantjes.Personeel is vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 5 augustus 2019

geweldig hotel

voor de derde keer terug geweest, dus ja! zegt al genoeg het is gewoon: waar ben je tevreden mee. het eten is goed, de kamers zijn goed, de bedden zijn voor mij wat zacht maar is voor een ander weer goed. het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. eigenlijk in een woord geweldig.

Laatst bijgewerkt: 3 augustus 2019

goed hotel

sfeer vol hotel lekker relaxed goed personeel en eten in thema elke dag van de week op landen gebied

Laatst bijgewerkt: 13 juni 2019

Rustig en ongedwongen

Iedereen wordt in z'n waarde gelaten geen getouwtrek voor activiteiten ligt in de bebouwde kom winkels op loopafstand erg verzorgd en vriendelijk personeel

Laatst bijgewerkt: 10 juni 2019

prima accomodatie, ligging niet handig

Als je zo als wij niet voor all-inclusive gaat omdat je het leuk vindt om juist bij de plaatselijke ondernemers/restaurants te eten, dan heb je het lastig. Het is lastig om leuke restaurantjes te vinden en alles is op behoorlijke afstand. Als je goed ter been bent zoals wij dan is het te doen, taxi's kosten weinig maar toch jammer. Sunprime op Tenerife ligt centraler en daar gaan we volgend jaar weer naar toe :-)

Laatst bijgewerkt: 4 juni 2019

Super ervaring

Heel fijn hotel en heel vriendelijk personeel Ook Damien onze reisleider was super Eten was uitstekend

Laatst bijgewerkt: 1 juni 2019

We hebben het helemaal naar onze zin gehad all-in was perfect genoeg bedjes bij de 3 zwembaden elke dag een stuk gewandeld je kunt alle kanten op. Eten drinken hygiëne was perfect.

Laatst bijgewerkt: 24 mei 2019

Schoon ,netjes en rustig. Vriendelijke personeel!

Voor mensen die van rust houden is dit een geschikte locatie.

Het balkon
Tennisterrein