HL Sahara Playa reviews

Laatst bijgewerkt: 24 februari 2024

Gezellig niet te groot gastvrij hotel, prima schoon, lekker eten

Prima hotel, lekker all inclusive drinken en eten, goed schoon, niet al te groot. Dichtbij zee. Kleine zwembaden. Animatie is prima iedere dag wel wat op alle gebieden.

Kroeze
Laatst bijgewerkt: 23 februari 2024

Kamer

Mooi ruim, alles aanwezig. Koffiezetapparaat, glazen, koelkast. Mooi uitzicht.. op het strand en de zee. Netjes onderhouden.

Laatst bijgewerkt: 19 februari 2024

HL Sahara Playa

Helaas was er ons een kamer toegewezen op de 1e verdieping. Hierdoor keken we tegen een hoge muur aan. Op een hogere verdieping had men uitzicht over zee. (dat voor het zelfde geld) Over het algemeen was het hotel prima.

Laatst bijgewerkt: 17 februari 2024

Niet als op foto's

Matig hotel, locatie is goed maar poolbar bestaat niet, is een klein badje tussen 2 terassen waarvan er 1 van het hotel is en 1 gepacht, mag niemand in zwembad want geen badmeester aanwezig, in zwembad op 2de verdieping wel mogelijk om te zwemmen maar niet ideaal, kamers redelijk wel veel ongedierte, eten weinig afwisseling

Laatst bijgewerkt: 13 februari 2024

Super locatie bij zee

Goed hotel op super locatie bij zee en gezellige terrasjes. We hadden wel een superior kamer op de 5e verdieping met fantastisch uitzicht en heel luxe ingericht.

Laatst bijgewerkt: 30 maart 2023

Goed Hotel met ideale ligging

Fijne en schone kamers. Goede en uitgebreide keuken. Restaurant goed verzorgd en schoon.

Laatst bijgewerkt: 1 oktober 2022

Schoon hotel.

Is een schoon hotel, maar wat achterstallig onderhoud.

Laatst bijgewerkt: 1 oktober 2022

prima maar eenvoudig hotel

van het hotel en personeel is niks te zeggen maar de transfer er naartoe is vreselijk. Ik als 70jarige met mijn zus van 79 jaar moesten in het donker zeker 60 trappen naar beneden en dan nog een eind lopen en zelf ons hotel zoeken, omdat daar geen grote bussen mogen komen. zet dan kleiner vervoer in. kun je mensen niet aandoen. terug met een taxi. Schandalig.

Laatst bijgewerkt: 16 september 2022

Ligging is super! Alleen erg jammer dat er geen transfer vanuit uit vliegveld naar het hotel is geregeld! Werden bij ander hotel afgezet waardoor we nog een kwartier met onze koffers moesten sjouwen! Zeer slecht geregeld. Ook bij vertrek moesten we naar het andere hotel sjouwen met de koffers, en dat over een hellende weg!

Laatst bijgewerkt: 25 augustus 2022

Treurig

Appartementen en de algehele indruk van de accommodatie komen niet overeen met de foto's van het complex. Saai, sfeerloos en zeer oude appartementen. Poolbar gesloten en voor 2/3 geen all inclusive, geen free wifi op de kamers. Slechte staat van het appartement. Zwembadjes , geen sfeer klein en oersaai. Al met al een aanfluiting voor een 4 sterren accommodatie. Eten was prima.

Uitzicht vanaf het zonneterras van het hotel
Beachbar