RIU Palace Maspalomas reviews

9,7

Laatst bijgewerkt: 23 februari 2024

Prima hotel, adults only - perfect voor vakantiegangers die rust en comfort op prijs stellen. Bijzonder vriendelijk en attent personeel. Zeer uitgebreid en gevarieerd ontbijt en diner buffet met perfect service aan tafel. Elke avond professioneel amusement. Locatie is uniek, vlakbij de zandduinen van Maspalomas, kamers met zeezicht. Twee mooie zwembaden, omringd door palmbomen, kortom een bijzonder fijne vakantie !!!

Laatst bijgewerkt: 29 januari 2024

ziek

3 dagen op hotelkamer wegens ziekte

Laatst bijgewerkt: 23 januari 2024

6 daagse

We hadden een heerlijke 6 dagen Veel gewandeld via boulevard naar strand , heerlijk Wat wij misten ; ochtendgymnastiek/aquagym

Laatst bijgewerkt: 14 januari 2024

Onverstelbaar, goed

Laatst bijgewerkt: 11 december 2023

Geweldig hotel; prima kamer/ontbijt/diner/achtertuin met zwembad

Geweldig hotel; prima kamer/ontbijt/diner/achtertuin met zwembad

Hr. A. de Vries
Laatst bijgewerkt: 6 november 2022

FAN -TAS -TISCH

Geen woorden voor echt geweldig. Zeer vriendelijk personeel. Verschrikkelijk lekker eten. Zeer nette en schone kamer.

Laatst bijgewerkt: 25 augustus 2022

In één woord: perfect!

Mooi en zeer goed verzorgd hotel. Werknemers zijn erg vriendelijk en meedenkend.

Laatst bijgewerkt: 28 mei 2022

Heerlijke vakantie Maspalomas

RUI is een fijn hotel. Onze kamer was recent gerenoveerd. Balkon aan zeezijde lekker in de schaduw. Ontbijt is veelzijdig voor wat betreft de keuze. Kan op bepaalde momenten wel erg druk zijn. Zwembad verwarmd en goede service. Wandeling door de duinen naar Meloneras. Daar zijn goede restaurants en meer dan genoeg vertier. De boulevard vlakbij het hotel is aan een forse opknapbeurt toe. Al met al, prima vakantie!

Laatst bijgewerkt: 17 maart 2020

Heel, heel goed in alle aspecten

Wij vonden ons compleet thuis in een hotel waar alles perfect geregeld was. Wij gaan zo spoedig mogelijk terug!