Servatur Don Miguel (ex RIU Don Miguel) reviews

Laatst bijgewerkt: 28 februari 2024

de korte beschrijving, we hadden half pension, zodat we tussen de middag ergens lekker konden zitten. Echter het ontbijt en het diner bij Don Miquel is geweldig, alles wordt ter plekke gered gemaakt dus je zit wat je wil eten. Iedere dag een ander thema en mooi aangekleed. We hebben genoten in en Oase van rust want je hebt bij Don Miquel ruimte om lekker buiten te zitten. Al met al een dikke 10

Beurskens
Laatst bijgewerkt: 16 februari 2024

Net hotel

Fijn hotel. Netjes gepoetst! Ligging goed

Laatst bijgewerkt: 8 februari 2024

Kort verblijf

Als het niet te warm is een prima lokatie met de schuifpui op de kamer gesloten. Het hotel ligt namelijk aan een drukke weg dus nogal wat herrie.

Laatst bijgewerkt: 30 januari 2024

goed hotel

Laatst bijgewerkt: 26 januari 2024

Fijne accomodatie

Prima negen dagen gehad in Playa de Ingles, goede temperatuur.

Laatst bijgewerkt: 20 januari 2024

Realex hotel

Rustig oud schoon hotel . Badkamer is niet echt van deze tijd en wel erg veel trappen .

Laatst bijgewerkt: 19 januari 2024

Heerlijke vakantie gehad.

Schoon en netjes hotel. Vriendelijk personeel en iedere dag een schone kamer en netjes opgemaakte bedden. Dit was ons 3e bezoek aan Don Miguel. Ze hebben er een heerlijk uitgebreid ontbijt buffet waar je zowel binnen als buiten kunt zitten. Bij het zwembad zijn genoeg ligbedden. Ook hebben ze in het zwembad een aantal zonnebedden. Drankjes nutigen bij het zwembad zijn gewoon toegestaan. Er is een fitnesszaaltje aanwezig met verschillende apparaten. Tegen over het hotel zit een kleine supermarkt.

kamer Servatur Don Miguel