Rey Carlos reviews

4,8

Laatst bijgewerkt: 1 maart 2024

Vergane glorie

Uitstraling van buiten belooft veel goeds. Locatie is erg goed.Maar: een van de receptionisten (Joel) was nog net niet onbeschoft. Kamer was zeer gedateerd. Bed was slecht en kraakte bij iedere beweging. Stoel was doorgezakt.

Laatst bijgewerkt: 7 februari 2022

Mooi ruim hotel eb kamer, wel lawaaiig

Van balkon de hele dag bussen, vracht - autoverkeer.

Laatst bijgewerkt: 13 maart 2020

Redelijk, maar ook niet meer dan dat.

Zeer ruime kamers met apparte slaaapkamer en met een groot balkon. Bijna dagelijks schoonmaak, schone handdoeken om de dag. Beetje raar dat je voor WiFi op je kamer moet betalen. 4 euro per dag of 20 euro per week. Het ontbijt is redelijk. Het avondeten is heel eenvoudig, Niet veel keus. De ligging is t.o.z. van CC Cita is prima. Ligt er tegenaan. Naar het strand met boulevard is 10 minuten lopen.

Laatst bijgewerkt: 17 oktober 2019

Zeer gedateerd maar wel centraal gelegen hotel

Oude kamers, heel erg toe aan vernieuwing, we hadden wel begrepen dat gestart was met renovatie. Koffie/thee faciliteit aanwezig op kamer. Een steelpannetje met pot en filter?? Waarom geen waterkoker.! Ontbijt was meer dan prima, avondeten niet slecht. Zwembad leuk ingericht maar ook slecht onderhouden. De centrale ligging waar we naar op zoek waren, maakte veel goed. Al met al een fijne vakantie gehad.

Laatst bijgewerkt: 17 september 2019

Leuk hotel van buiten van binnen moet er snel een update komen

Appartement groot genoeg maar schoon maken moet beter, badkamer toe aan renovatie. Eten niet slecht maar we regelmatig koud of op, te weinig toezicht hierop!

Laatst bijgewerkt: 16 augustus 2019

Oud maar super-netjes hotel

In eerste instantie schrik je van de kamer, zo oudbollig en donker. Je moest al lachen om de ridders en de hekken en de oude bogen bij de ingang.. maar het hotel is super-schoon, alles netjes, ruime kamers, groot balkon en echt uitgebreid luxe ontbijt. Veel ruimte. En als je eenmaal de goede weg naar het strand gevonden hebt ben je er in 7 minuten. Lang de winkeltjes en barretjes en restaurantjes. Alles in de buurt. Bushalte om de hoek. Veel leuke plaatsjes. Perfecte vakantie! Het oogt oud, maar service maakt veel goed!

Laatst bijgewerkt: 9 april 2019

We hebben echt genoten. Het hotel was prima, we hadden een gerenoveerde kamer. Echt mooi.We gaan er zeker nog eens naar toe.

Laatst bijgewerkt: 26 oktober 2018

Mooi hotel met vriendelijk personeel, iets gedateerd.

Ligt iets verder lopen van het strand dan waar ze mee adverteren. Met halfpension krijg je geen drinken bij het avondeten. Verder alles prima verzorgd. Er werd gerenoveerd, ook op de kamer naast ons. Meteen andere kamer gekregen incl fles wijn. Prima service. Al hadden ze beter op voorhand al een andere kamer kunnen geven, maar oké...

Laatst bijgewerkt: 30 augustus 2018

Goed hotel

Aankleding uit grootmoeders tijd....maar een schoon hotel...vriendelike mensen.......goede ligging....goed eten. Een leuke vakantie gehad.

Laatst bijgewerkt: 24 augustus 2018

Alles in het hotel was erg goed geregeld. Het personeel was erg vriendelijk. Hotelkamer was veel groter dan verwacht, met koelkast en keukentje er bij in. De airco werkte niet altijd. Bed was minder fijn; alle veren van het matras waren goed voelbaar wat soms zelfs pijn deed. Verder erg net en schoon hotel. Ook mooi zwembad wat onderhouden wordt. Overtrof onze verwachtingen!