HL Suitehotel Playa del Inglés reviews

Laatst bijgewerkt: 16 maart 2024

Aanrader!

Uitstekende schone accomodatie. Heel goed eten. Mooie zwembaden! Goed bed! Dichtbij strand en mooie lange wandelpromenade. Spar en kroegjes omme hoek.

Weber
Laatst bijgewerkt: 23 februari 2024

Genoten

Het is een mooi hotel. Wij hadden all inclusive. Nou dan kom je echt niets tekort hoor. Het eten was prima. Iedere avond een ander thema. Met Valentijn hadden ze enorm uitgepakt met het dessert buffet. De kamers zijn ruim net als de badkamer. Het hotel ligt op loopafstand van het strand.

Laatst bijgewerkt: 22 februari 2024

Ik kan bijna niet beter

Prachtig gelegen bij strand en uitgaan centrum ,vlak bij goede busverbinding ,het hotel is geweldig en eten is verdeeld in thema met variatie .ontbijt is luxe en bijna overdadig .zijn twee zwembaden en jacuzzi's Fitness .Wind is soms spelbreker

Laatst bijgewerkt: 22 februari 2024

Hotel

Prima hotel, uitgebreid ontbijtbuffet. Ook lunch en diner is prima verzorgd Schone kamers en zeer vriendelijk personeel.

De Glee
Laatst bijgewerkt: 19 februari 2024

Geweldig, niks op aan te merken 4 sterren waardig.

Prachtig gelegen hotel, hoef nooit meer ergens anders heen in Playa del Ingles. Keurige vriendelijk personeel, van schoonmakers tot bediening. heerlijk gevarieerd eten en drinken en spic en span schoon hotel. Frisse en prachtige kamer met uit zicht op het strand en zee en uitstekende bedden. twee minuten lopen naar het strand vanaf hotel. Nachts geen lawaai overlast, animatie stopt om 10.30 uur.

Laatst bijgewerkt: 9 februari 2024

Een heerlijk hotel vlakbij het strand. Het eten was uitstekend en de accommodatie was schoon. Genoten van de welness. Dik tevreden.

Laatst bijgewerkt: 17 januari 2024

Fijne accomedatie

Het hotel was goed, alleen we liepen aan het begin van de reis de Quick Parking informatie mis -de plaats om onze auto te parkeren- aangezien er in het pakket door D-reizen een verkeerd adres was opgegeven. Hierdoor hebben we ternauwernood het vliegtuig nog gehaald. Stress alom! Als klant voel je je dan gedupeerd. Er is door ons twee maal hierover naar D-reizen gebeld, om aan te geven kijk hier zorgvuldiger naar, maar in de gesprekken werd daar vrijwel niet op gereageerd! Slechte ervaring!

Laatst bijgewerkt: 9 januari 2024

Uitzicht vanaf het balkon.