HD Parque Cristobal Gran Canaria reviews

9,6

Laatst bijgewerkt: 14 maart 2024

Top!

Prachtig hotel, zeer vriendelijk personeel en schoon!

Laatst bijgewerkt: 14 maart 2024

Prima hotel zeker voor gezinnen

Ik kan niet anders zeggen dan een goed, het was schoon en goed onderhouden. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Hey ontbijt was prima. En de zwembaden waren schoon (doch erg koud) het enige andere punt van kritiek waren de bedden...die waren echt heel hard des gevraagd kon je een topper krijgen...maar dat hielp weinig.

Richard van dijk
Laatst bijgewerkt: 20 september 2023

Super plek als je met kinderen bent!

Top vakantie gehad op deze mooie plek! Onze eerste vakantie met onze 3jarige dochter! Zij blij wij blij! Echt een aanrader!

Tessa
Laatst bijgewerkt: 12 september 2023

Gericht op kinderen, eten kan beter

We zijn nog een paar dagen in dit resort. Als gezin met een jong kind (2 jr) was het prima. Nette schone bungalows, 2 ruimtes, leuke animatie en fijne zwembaden. Het eten is vaak wat koud en ik heb zelf voedselvergiftiging gekregen. Helaas al 3 dagen flink last van mijn darmen. Openbare wc’s zoals bij het zwembad niet heel schoon. Wellicht heb ik daar iets opgelopen als het eten niet de oorzaak is. Als het eten wat beter zou zijn, zeker op temperatuur en wellicht de koude gerechten goed geserveerd, had ik nu niet dagen op bed gelegen.

Mw. A. Quak
Laatst bijgewerkt: 18 augustus 2023

Heerlijk verblijf gehad in Parque Cristobal

Onwijs leuke vakantie gehad met onze drie kinderen in Parque Cristobal op Gran Canaria. Het park is prachtig, ruim opgezet, schoon en groen. De huisjes zijn ruim en schoon, heerlijke douche, lekkere bedden, ruime kamers. Leuke, schone zwembaden. Personeel loopt de benen uit het lijf en is ongelofelijk vriendelijk. Zeker een aanrader!

Laatst bijgewerkt: 19 juni 2023

Prachtig en fijn vakantiepark

Mw. S. Jansen
Laatst bijgewerkt: 2 mei 2023

Ultiem vakantiegevoel

Alles is aanwezig. All inclusive is goed en lekker. Bungalows schoon. Wordt elke dag schoongemaakt en handdoeken worden gewisseld welke je gebruikt hebt. Aanrader.

Hr. R. Beurskens
Laatst bijgewerkt: 26 april 2023

Laatst bijgewerkt: 22 april 2023

Laatst bijgewerkt: 19 maart 2023

Mooi en ge-update park met schone bungalows

Vriendelijke ontvangst bij de receptie, schone bungalows waar we al eerder terecht konden. Supermarkt net buiten het park en alle sop loopafstand.

Jan en Jos op de cover.