LABRANDA Playa Bonita reviews

Laatst bijgewerkt: 15 maart 2024

Vakantie Bonita

Fijne vakantie met prachtig weer in een fijn hotel met lekker eten en vriendelijke mensen wat wil je nog meer.

Laatst bijgewerkt: 15 maart 2024

Tophotel

Mooie schone accomodatie en heerlijk eten met veel keuze

Laatst bijgewerkt: 6 maart 2022

Prima hotel voor een paar dagen zon pakken

Typische all-inclusive hotel met eten in buffetvorm. Wij zijn om de dag uit eten geweest voor de variatie. Playa des Ingles is wat ouder en dat zie je terug in de winkeltjes (sommige leeg) maar wel dicht bij de boulevard. Je bent ook snel op het vliegveld.

Laatst bijgewerkt: 14 maart 2020

Goed hotel

Gevarieerd buffet van goede kwaliteit, hotel heeft een goede ligging met uitgaansmogelijkheden net buiten de deur.

Laatst bijgewerkt: 26 september 2019

goed hotel soms het eten wat lauw maar verder prima

goed hotel en vriendelijk personeel hotelkamers keurig en schoon

Laatst bijgewerkt: 12 september 2019

vriendelijk personeel, goede ligging

goede hygiëne, vriendelijk personeel, goede ligging alleen het eten is regelmatig hetzelfde en het vlees niet altijd goed gaar. gekookte eieren te hard en gebakken ei niet goed doorgebakken.

Laatst bijgewerkt: 10 juni 2019

Mooi complex, niet veel faciliteiten

Playa Bonita heeft mooie nieuwe kamers, zijn tevens ook nog aan het verbouwen. Er is een volwassen en een kinderzwembad met ligbedjes daar om heen. Parasollen zijn er te kort. Helaas ook hier weer vroeg op om een bedje te ‘reserveren’. Het strand ligt redelijk in de buurt, alsnog stukje lopen en met de trap/lift naar beneden (wij vonden dit de moeite niet waard). Overdag en ‘s avonds is er entertainment. Nadeel is wel dat er overdag van meerdere kanten uit verschillende muziek komt, erg onrustig. Wij verbleven All-Inclusief, echter is dit beperkt. Eten en lokale dranken zitten erbij in. Cocktails zijn te verkrijgen voor een gereduceerde prijs. Handdoeken (strandlakens) betaal je borg voor en per wissel een euro. Kluis is 2.50 per dag. Maaltijden en tussendoortjes zijn op gezette tijden, echter ruimen ze wel al tijdig op. Personeel is erg vriendelijk! Omgeving: Playa del Ingles heeft z’n glorie tijd wel gehad. Weinig leuke strandtentjes, restaurants of barretjes, geen gezellige boulevard, winkelcentrum is oud en heeft weinig allure. Helaas geen herhaling voor ons.

Vanaf het veldje vd strandbedjes