Las Arenas reviews

Laatst bijgewerkt: 16 december 2023

De accommodatie was basic maar schoon. Goede bedden,douche en kleine keuken. Drie keer per week schone handdoeken theedoek en douche laken.

Accomodatie ligt zeer centraal bij winkels restaurantjes en zee. In het complex zit een ontzettend goed Thais restaurant met kleine prijzen. Buitengewoon fijn is dat je met de lift van de boulevard naar het strand kan.

Laatst bijgewerkt: 31 maart 2023

Goede ligging, schoon

Hier een weekje verbleven, appartement is simpel en schoon. Vlak bij strand/ bus/ vertier.

Laatst bijgewerkt: 29 maart 2023

Dichtbij strand, winkeltjes en restaurantjes

Het is alleen een appartement, geen hotel dus ook geen service of faciliteiten. Wel zwembad waar eigenlijk niks mag behalve zwemmen, en een klein snackbarretje met onduidelijke openingstijden. WiFi tegen betaling, 20 euro voor twee apparaten en slechte kwaliteit. Spaarzaam ingericht, voor een paar dagen verblijf prima. Wel tv aanwezig en keukentje goed uitgerust met alle benodigdheden.

Laatst bijgewerkt: 29 maart 2023

Goed en gemoedelijke appartementencomplex.

Verwacht geen luxe maar is heel mooi centraal gelegen. Dichtbij boulevard, strand (lift) en uitgaansleven. Appartement is schoon en bedden zijn goed Personeel is als het nodig is heel erg meedenkend.

Laatst bijgewerkt: 15 maart 2023

Vrij basic appartement

wij hadden bewust een appartement geboekt om een keuken en koelkast er bij te hebben. Dat er niet eens een koffiezetter aanwezig was vonden wij een tegenvaller!

Laatst bijgewerkt: 10 februari 2023

prijs kwaliteit goed

Goede ligging in playa del ingles. Dicht bij het strand en uitzicht op zee vanuit onze kamer.

Laatst bijgewerkt: 18 december 2022

Goede prijs kwaliteit als je geen grote luxe verwacht.

Een goed verblijf gehad op een voor ons ideale locatie. Mooi dakterras ook een gedeelte voor naaktzonnen. Het enige wat verbeterd kan worden is dat je wifi hebt op je kamer. Dit was alleen bij de receptie beschikbaar.

Laatst bijgewerkt: 16 november 2022

Prima voor deze prijs

Ben er in t verleden al vaker geweest en het is 1 van de voordeligste appartementen in playa del ingles

Laatst bijgewerkt: 28 oktober 2022

Goed appartement, centraal gelegen

Vriendelijke medewerkers, prima appartement, zeer centraal gelegen. Prijs/kwaliteit staat goed in verhouding, meer hebben wij niet nodig. Je bent de hele dag buiten.

Laatst bijgewerkt: 20 oktober 2022

Prima service ivm ongeval echtgenote

Mijn vrouw kreeg een ongeval en werd opgenomen in het ziekenhuis. Ik mocht in het appartement blijven ondanks dat wij op 4.10.2022 zouden vertrekken. Dit werd echter pas 12.10.2022. Het totale personeel was zeer betrokken. Hiervoor onze complimenten en dank.

uitzicht vanaf dak