Koka reviews

4,5
5,3
5,2

Laatst bijgewerkt: 2 december 2019

Budget, kost niet veel maar is ook niet veel

Eerste kamer die we kregen, op de begane grond, veel ongedierte, andere kamer gevraagd, de volgende kamer was op de 2e verdieping, daar geen last meer van ongedierte. Alles is heel erg oud en afgeschreven, maar het voldeed

Laatst bijgewerkt: 31 oktober 2019

Klein appartement met achterstallig onderhoud

Badkamer heel klein, douche was stuk, veel kleine beestjes overal. Verf die afbladerd van de muren Winkelcentrum aan de overkant staat grotendeels leeg en ziet er niet uit

Laatst bijgewerkt: 10 september 2019

Je kunt er slapen en een duik in het zwembad nemen meer. Moet je er niet van verwachten

Zie bovenstaande tekst niet veel. Bijzonders goed om te slapen

Laatst bijgewerkt: 13 augustus 2019

Prima appartement

Het appartement is klein, maar schoon en heeft alles wat je nodig hebt! De schoonmaaksters komen wel, voor ons, vroeg in de ochtend (rond 09:00 uur). Rondom het appartementencomplex zijn veel gelegenheden om je te vermaken. Daarbij is het strand geweldig: de golven zijn hoog en de boulevard erg gezellig. Wij hebben een fijne vakantie gehad!

Laatst bijgewerkt: 28 juni 2019

douche vuil vol schimmel vloeren vies

bij aankomst erg vuil!! muren van de douche vol schimmel.de vloeren ook erg vies vol met haren geen warm water aan de bad tafels. geen theedoeken, geen waterkoker!!bedden werden niet verschoond / badkuip schimmel en roestig!!Zwembad vieze ligstoelen ook daar was het rond om het zwembad ook erg vies!!zijn daar maar 1keer geweest!! Geen aanrader voor andere mensen!!!vriendelijke groet R.Rijsdam

Laatst bijgewerkt: 28 mei 2019

Prijsvrij haal koka aub uit het assortiment

Koka is gewoon 1 vieze bende,de kakkerlakken overheersen je appartement ,dit moet je als reisorganisatie niet willen verkopen,tevens kom ik meerdere keren per jaar in playa,dus ik weet waar ik het over heb.

Laatst bijgewerkt: 22 oktober 2018

Netjes rustig goede locatie

Vonden het apartement netjes allern weinig te beleven in het complex. In de omliggende omgeving veel allin dus bijna geen mensen op straat overdag. Vond ook alle winkelcentra erg achteruit gegaan. Bij de jumbo alles netjes en chaparel alleen het heinekencafe wat goed loppt. Zonde dat ze alles zo laten verwaarlozen.

Laatst bijgewerkt: 12 september 2018

Verschrikkelijk smerig en onhygiënisch

Verschrikkelijke kamer, overal stof, schimmel en nalatig onderhoud. Bij melding hiervan word er gewoon gezegd; dan moet je maar uitchecken. Prijsvrij en pelikaanreizen beide niet te bereiken. Daarna krijg je dan maarliefst €170,- terug. Ander hotel moeten boeken voor €585,-. Nooooit meer via prijsvrij of pelikaanreizen.

Laatst bijgewerkt: 5 september 2018

Echt super.

Echt een super vakantie gehad. We waren wat scecptisch over ‘Koka’ vanwege een ooit eerder uitgezonden uitzending, maar daar is nu 2018 naar ons mening niets meer van waar! De studio waar we in zaten was erg schoon en luxe! Iedere dag kwam er iemand schoonmaken en handoeken toilet papier etc brengen. Hele, hele , hele vriendelijke mensen/ personeel. Super lekker en groot zwembad met een bar waar je lekkere cocktails kon drinken en heerlijk kon eten. Overal zijn ze erg respectvol en laten ze een hele fijne indruk achter. Ligging was goed, lekker dicht bij het strand, winkels, supermarkt op 1 minuut lopen. Wij hebben gewoon geen negatief woord die we kunnen bedenken over deze vakantie. Echt super super!!

Laatst bijgewerkt: 21 februari 2018

Hard Aan renovatie toe

Eerste twee Dagen Zonder warm water gezeten blijven klagen antwoord pomp was kapot deride dag corendon gebeld en rara binnen een half uur warm water beetje vriend allemaal in de bad kamer 6 handoeken volgende keer maar 2 weer klagen volgende keer 5 handoeken dig was de eerste keer koka en de laatste keer koka