Apartamentos Jardín del Sol reviews

5,1
5,6

Laatst bijgewerkt: 25 januari 2024

Geluidsoverlast

Wij zijn hier in Januari op vakantie geweest. Weer was uitstekend, ligging van het hotel inderdaad erg centraal (heeft voordelen & nadelen). ‘S nachts was echt heel veel geluidoverlast, dit komt omdat het hotel naast het uitgaansleven is van Tenerife. Geluid hoor je overduidelijk door de deuren heen. Ligging qua boulevard was goed. Ontbijt was ook goed. Schoonmakers & personeel vriendelijk. Kamers zijn redelijk oud & er zijn weinig stopcontacten.

Laatst bijgewerkt: 10 januari 2024

Hr. T. Stek
Laatst bijgewerkt: 28 juli 2023

Slecht hotel

Wij kregen een appartement waar wij van schrokken. Tegels op de vloer die kapot waren, een kapotte koelkast, heel veel zat onder het roest, een kapotte wc. En dat je moet betalen voor kussen en een parasol vinden wij echt niet kunnen. Het was gewoon slecht. Wij zijn daarom binnen een uur weer uitgecheckt en hebben zelf een ander hotel geboekt.

Laatst bijgewerkt: 27 april 2023

Good

Good and friendly service, very clean, nice pool.

Hr. G. Withoff

Laatst bijgewerkt: 6 april 2022

Hr. E.jilanda Hoope
Laatst bijgewerkt: 12 november 2021

Jardin del Sol

beetje gedateerd, maar super schoon en alles wat moet zijn is er. super zwembad. alles word zowat elke dag gepoetst. rustig en toch redelijk centraal in Playa. Yumbo op loopafstand, strand is ook te doen te voet,maar taxi kost 2,40 naar strand. kun je niet voor lopen. goed restaurant voor de deur en ook een supermarktje. wel veel trapjes dus voor mensen die moeilijk te been zijn is dit niet aan te raden.

Laatst bijgewerkt: 10 november 2021

Laatst bijgewerkt: 23 januari 2020

Super appartement

goed gelegen in de buurt van de zee. Leuke eetgelegenheden. geweldig personeel. Een dikke aanrader.

Laatst bijgewerkt: 28 november 2019

leuk appartement

nadeel veel traplopen, toilet boven en ook veel hoogteverschillen tussen ingang en de appartementen