Jardín del Atlántico reviews

Hr. N. Peeters
Laatst bijgewerkt: 10 augustus 2023

Laatst bijgewerkt: 30 september 2022

Geweldige accommodatie

Geweldige accommodatie/kindvriendelijk en goed toegankelijk voor invalide d.m.v. rijbanen en traplift naar het restaurant toe.

Laatst bijgewerkt: 28 augustus 2022

Zeer Onvriendelijk personeel , niet schoon,

Kamers waren vies, kakkerlakken in de kamers sigaretten peuken voor de deur van de kamer, douche vies geel gordijn normaal is die wit.... Bad was vies

Laatst bijgewerkt: 7 juli 2022

Jammer dat ze verbouwen terwijl er gasten zijn

Wij hebben een klacht bij jullie neergelegd over de herrie bij ons appartement ze gingen even de vloeren en muren slopen met drilmachines. Heb mail gestuurd met dit mail adres en ik zou wat horen over restitutie over de laaste week .maar tot op heden niks meer wat gehoord. Jammer ik hoop dat jullie alsnog wat regelen. We konden zelfs niet bij het zwembad liggen door de herrie

Mw. T. Dekker e/v Boerendonk
Laatst bijgewerkt: 28 juni 2022

Prima hotel centraal gelegen

Het hotel is sober, maar voldoet prima voor een verblijf. De zee is op loopafstand. Wel moet je vanaf de boulevard nog 130 traptreden naar beneden. En dus aan het eind van de dag weer omhoog. Restaurants, winkels, de mooie zandduinen zijn allemaal goed bereikbaar

Annemieke Veer
Laatst bijgewerkt: 7 mei 2022

Schandalig

Bedankt prijsvrij voor werkelijk een schandalige accommodatie! We zijn er met gierende banden weggegaan na een vreselijke heenreis wegens een spontane wijziging. Checken jullie de accomodaties wel die jullie aanbieden? Een slaapkamer dat net een bunker is, badkamer idem inclusief kakkerlak, een onopgemaakt 3e bed om 01.30 wat een doorgezakte slaapbank is met dun matras en een balkon op de 4e verdieping met een los hek, je kan zo naar beneden vallen? En vorig jaar 2 weken voor vertrek werd de reis geannuleerd wegens faillissement wat al weken eerder bekend was?! Nooit meer zullen wij via prijsvrij boeken, er is altijd iets. Zonde van je hard verdiende geld en welverdiende vakantie. Er werd ons nog beloofd de bagagekosten te vergoeden maar daar hebben we ook niets meer van gehoord. Graag zien wij dan ook de gedwongen extra kosten vergoed. En ja we hebben alles gefilmd.

Annemieke Veer
Laatst bijgewerkt: 1 mei 2022

Afschuwelijk en schandalig

De slaapkamer is een bunker, het 3e bed betrof een zeer oude slaapbank welke niet eens opgemaakt was wat best vervelend is als je 01.30 arriveert. Prijsvrij omschrijft deze accommodatie als pas gerenoveerd, wellicht enkele die tegen meerprijs te verkrijgen waren maar dezelfde bunker. Ook was het niet schoon waardoor de kakkerlakken zich er prima thuisvoelen. Niets van prijsvrij mogen ontvangen als reactie op onze mails, schandalige accomodatie en reisorganisatie

Laatst bijgewerkt: 19 februari 2020

Goed appartement. Wel verouderd. Vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 27 november 2019

Super vriendelijk personeel,schoon,gezellig goede ligging

Personeel samen met mijn dochter en ik zelf
Zwembad met poolbar