HL Rondo reviews

Laatst bijgewerkt: 10 maart 2024

mooi hotel, pas gerenoveerd

Laatst bijgewerkt: 17 september 2022

Gezellig, ruim en niet al te duur

Wij hadden halfpension voor 9 dagen voor zo'n 1500 euro in totaal voor 2 personen, incl. vlucht en transfer. Het hotel is qua stijl mooi en ruim. We hadden een suite kamer, dit is zonder balkon op 1e etage, maar kamers zijn wel ruimer volgens mij. Het fijne is dat het hoteles het bungalowpark aan de overkant samen horen en je hier gebruik van kan maken. Ook het grillrestaurant en de animatie horen erbij. Dresscode is er niet, dit werd wel aangegeven op de site. Animatieteam is heel leuk en elke avond is er iets te doen. Er is qua eten veel keus en variatie en wel gewoon goed, al is het wel een buffet dus lauwwarm. Het servies is echter niet altijd schoon en ook de glazen aan de bar niet. De kamer was ook niet helemaal schoon, spiegel was bijv. duidelijk tot 2/3 schoongemaakt. Zelf doekjes gekocht en o.a. deur badkamer schoongemaakt, doekje was bruin van het vuil. Bed lag wel lekker en is schoon en wordt bijna elke dag opgemaakt en ook dagelijks schone handdoeken. Personeel is niet allemaal even vrolijk en behulpzaam, maar de oudere ober in het restaurant maakt dit weer een beetje goed. Afstand tot strand is wat ver, maar je kan je in principe prima vermaken bij de zwembaden van beide hotels.

Laatst bijgewerkt: 29 januari 2022

Mooi hotel, uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel

We zijn hier 8 dagen geweest en hadden een suitte geboekt. De indeling van de kamer is niet heel logisch maar er is genoeg ruimte om je niet oogesloten te voelen. Personeel is heel behulpzaam en aardig. We verbleven op basis van all inclusive en dit is het niet waard. Ik zou hier zeker nog een keer terugkomen maar dan op basis van logies en ontbijt. Dit omdat het eten echt slecht is, niet perse qua smaak maar het is altijd lauw/koud daardoor echt een afknapper. Het grote voordeel van dit hotel zijn de afmetingen van de bedden 2 meter bij 1 meter hierdoor ben je in ieder geval verzekerd van genoeg ruimte in bed om lekker te slapen/chillen. De badkamer heeft een regendouche en dat is wel echt een plus. Het balkon is groot genoeg voor drie personen en diep henoeg om altijd wel in de zon te kunnen zitten. Al met al een topvakantie gehad maar niet voor de prijs die wij ervoor betaalt hebben.

Laatst bijgewerkt: 11 maart 2020

Nadat wij gestrand waren door de zandstormen heeft dit hotel ons enorm geholpen. Moe, vies, zonder bagage met ziek kind deden ze er alles aan om ons te ondersteunen. Een 4 vier sterren hotel met 5 sterren service!

Laatst bijgewerkt: 6 maart 2020

Super Hotel

Directie EN medewerker halen alles ui de kast, om het de gasten naar de zin te maken

Willem Helmink
Laatst bijgewerkt: 6 december 2019

Mooi hotel

Veel faciliteiten. Mogelijkheid van het gebruik van Miraflor suites. Ligging dicht bij winkelcentrum Yumbo, waar altijd wel iets gebeurt. Iedere avond volop gratis vertier. Gratis pendelbus naar het strand. Klachten worden linea recta behandeld. Kapotte warm water ketel werd direct vervangen.

Laatst bijgewerkt: 23 november 2019

Goed hotel

Goed hotel, geweldig behulpzaam en vriendelijk personeel, groot assortiment van heel lekker eten. Wij hebben een fantastische vakantie gehad. De gasten in het hotel bestond voor 90 % uit Holebi.

Laatst bijgewerkt: 28 september 2019

Saai hotel

Saai hotel weinig te beleven. Heel veel bejaarden die zaten te kaarten

Laatst bijgewerkt: 27 september 2019

Gedateerd hotel

Hotel is gedateerd, de kamers daarin tegen zijn redelijk, wel heel erg ruim, de bedden kunnen beter. De schoonmaak was ook niet alles. Het eten viel heel erg tegen. Er was weinig variatie, wordt slecht gepresenteerd en heel slecht bijgevuld. Extra diensten zoals wifi, kluisje en handoekservice zijn behoorlijk duur.

Laatst bijgewerkt: 12 maart 2018

Prima hotel, vriendelijk personeel

Fijne plek, vriendelijk personeel, mooie kamers. Minpuntje : slechte wifi, alleen in hal gratis beschikbaar. Zwembad werd gerenoveerd. Koffie is van slechte kwaliteit

Uitzicht op kruispunt Av de Tiragana
Ruime kamer met grote comfortabele bedden.
Zwembad Miraflor
Uitzicht vanaf het dakterras.
Av de Tiragana vanuit de binnenplaats van Rondo