Corallium Dunamar by Lopesan Hotels (incl Garden & Ocean) reviews

Laatst bijgewerkt: 24 februari 2024

Schoon hotel, prettige medewerkers.

Prima hotel. Omgeving moet je aanspreken…

Laatst bijgewerkt: 14 februari 2024

Hotel lopesan dunamar, playa del ingles, gran canaria

Hotel was heel goed, schoon, vriendelijk, uitstekend buffet. We hadden halfpension. Alleen maar lof, oor herhaling vatbaar. MAAR……..we hadden een bus geboekt via d-reizen, vliegveld naar hotel en terug. Bus stopte niet bij hotel volgens hem was de draai te moeilijk. Maar andere grote bussen stopten daar regelmatig. We moesten 15 a 20 minuten met de koffers lopen. Chauffeur had slecht uitgelegd bij aankomst hoe te lopen, dus een paar keer verkeerd gelopen. Volgende keer nemen we een taxi. Het is maar 20 minuten hotel naar vliegveld.

Laatst bijgewerkt: 30 januari 2024

Playya del ingles

Coralliun Dunamar 3 mooie zwembaden en vlakbij het strand ,geweldig divers buffet goede kamer met tv.en mooie badkamer en leuk balkonnetje.

Laatst bijgewerkt: 27 januari 2024

Heel fijn hotel, onlangs adults , heerlijk.

Groot hotel, niks van te merken alleen tijdens de maaltijden. Wij hadden all inclusive , is niet echt nodig je stapt zo vanuit het hotel de straat over, daar liggen zoveel restaurants en winkels, dus daar kun je helemaal los gaan. Het eten was redelijk goed, voor elk wat wils, heel uitgebreid ,lekkere toetjes. Echt wel 4 sterren waard. De kamer was heel goed, we hadden wel zeezicht, helemaal top, alles was aanwezig, genoeg opbergruimte,shampoo en zeep, elke dag schone handdoeken, ook badhanddoeken voor aan zee, of zwembad. Elke avond entertainment, er was wel een beperkte drankenkaart voor de all- in. In het hotel wellness, massages, en gezichtsbehandeling. Personeel erg vriendelijk en correct, al met alleen super heerlijke vakantie gehad.

Laatst bijgewerkt: 30 december 2023

Super hotel

Super hotel, heel schoon, goede bedden, fijne kamer, zeer vriendelijk personeel, Qua ligging dichtbij het strand, boulevard met restaurants en winkeltjes. We verbleven met kerst en alles was tot in de puntjes goed geregeld. Nadeel is tot ‘s avonds laat wel hinderlijke erg harde muziek vanaf de boulevard.

Laatst bijgewerkt: 12 december 2023

Prachtig hotel

Heel vriendelijk personeel, alles top verzorgd

Laatst bijgewerkt: 5 november 2023

Super

Super vakantie, alles prima geregeld!!

Laatst bijgewerkt: 21 september 2023

Geweldig hotel, heerlijk eten, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Mw. H.H. Naberman
Laatst bijgewerkt: 22 augustus 2023

Uitstekend hotel. Goede service zeker een aanrader

Laatst bijgewerkt: 20 juni 2023

Super relaxte vakantie gehad.

Fijn hotel, adultsonly is zoooo heerlijk! Personeel vriendelijk, alles goed verzorgd. We hadden Unique service, dus ook eigen ligbedden en ontbijtservice.. maakte het af. Hotel is niet te groot maar ligt lekker centraal om wat te doen of een strand bezoek. Was 2e maar zeker niet laatste bezoek hier!