Abora Continental by Lopesan Hotels reviews

Laatst bijgewerkt: 21 maart 2024

Vriendelijk en keurig hotel

8dgn genoten hier, mooie buffetten, keurige kamer/dagelijks schoonmaak. Kort aan zee, wandelen langs de boulevard. Autoverhuur naast het hotel.

Laatst bijgewerkt: 16 maart 2024

Mooi hotel

Alhoewel het hotel aan de buitenkant niet bepaald fraai oogde was het binnen modern en goed ingericht. De kamers waren prima, zo ook het bed. Het personeel is vriendelijk en de tuin bij het zwembad mooi. Het eten was erg overdadig, maar de meeste dagen wel goed, soms wat veel hetzelfde en niet altijd goed warm. De animatie vonden wij niet echt professioneel. Het animatieteam deed haar best maar het was allemaal erg simpel. Wij hebben een prima vakantie gehad.

Laatst bijgewerkt: 16 maart 2024

Perfecte locatie

Hotel Abora continental ligt 5 min van het strand, wel veel trapjes om er te komen, voor mensen die slecht ter been zijn, wat lastig te bereiken. Het hotel heeft een prachtig zwembad, onverwarmd. Het eten is prima, zoals in alle all you can eat hotels. Maar je kunt genoeg gezonde dingen kiezen. Het personeel is ontzettend vriendelijk en het hotel is heel schoon. De buitenkant van het hotel is niet mooi en we schrokken best wel, maar eenmaal in het hotel vergeet je dat snel. De zwembad zijde is ‘s avonds wel rumoerig omdat daar ook muziek en vertier is vanuit het animatieteam. Je kunt 24/7 eten en snacks pakken. Wat ook leuk is: ‘s avonds zitten de gasten gezellig bij elkaar in de grote hal, daar kun je lekker loungen

Geurts
Laatst bijgewerkt: 7 maart 2024

ons verblijf in Lopesan

mooi hotel en goed eten, dus prima. de begeleiding van de medewerkers van Tui, was ver onder de maat. in het hotel stond wel een bordje van Tui met de tijden waarop ze aanwezig zouden zijn, maar niemand gezien, zelfs voor info over de vertrek tijd uit het hotel, moesten we naar het alarmnummer van D Tours bellen, daar werden we uiteindelijk wel goed geholpen. Voor ons geen Tui reizen meer.

Laatst bijgewerkt: 1 maart 2024

Weer een prima verblijf

Hotel is prima ten aanzien van prijs vs prestatie. Vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 29 februari 2024

Handdoeken race

Race om een ligstoel te claimen. Rondreis morgan -puerto rico puur voor stranden te laten zien niet doen. Je kunt beter het openbaar vervoer pakken. Weer uitstekend in de winter een weekje zomer fantastisch. Een puike accomodatie eten goed verzorgd personeel een goed georganiseerde organisatie

Maris
Laatst bijgewerkt: 28 februari 2024

Abora lopesan

Prima accomodatie

Laatst bijgewerkt: 27 februari 2024

Nooit meer all inclusive

Mooi resort maar de lunch en diner was waardeloos. Het was koud en smakeloos. Wij hebben na twee dagen het eten geprobeerd te hebben constant buiten de deur gegeten. Het was ook iedere dag hetzelfde en wij zijn er 7 dagen geweest. Het zwembad was nog kouder dan de zee. Wel lekker dichtbij het strand. Tip: huur een auto want het eiland heeft zoveel moois te bieden

De Graaf
Laatst bijgewerkt: 27 februari 2024

Groot , schoon hotel.

Wij waren hier (moeder , vader , dochter 17 ) 4 nachten. Een warm welkom en alhoewel we veel te vroeg waren was onze kamer al klaar . Voor onze dochter was de bank omgebouwd naar een prima bed. Schoon sanitair, alles was superschoon.Wij zijn persoonlijk niet zo van het all inclusief concept. In de avond zijn wij op pad gegaan en hebben we bij restaurants gegeten in de nabije omgeving. Wat erg goed beviel. Wel hebben we gebruik gemaakt van het ontbijtbuffet. Dat was erg uitgebreid en goed. Het zwembad was te koud om in te zwemmen. Dat vonden we erg jammer. Ook de handdoekenleggers zijn aanwezig in dit hotel. Bij het zwembad kan je lekkere drankjes en hapjes krijgen.

Animatie bij het zwembad