Abora Catarina by Lopesan Hotels reviews

Smit
Laatst bijgewerkt: 8 maart 2024

Top Hotel

Hotel helemaal geweldig, kamers schoon, bedden goed, eten meer dan goed, elke dag variatie van het eten, zoveel keuze voor iedereen wat wils. Elke dag animatie, variatie, voor kinderen en volwassenen. Al het personeel ontzettend vriendelijk en behulpzaam

Laatst bijgewerkt: 29 februari 2024

Net hotel.

Net hotel. En zeer schoon.

Laatst bijgewerkt: 20 februari 2024

We hebben genoten

Het hotel was goed. Mooie en schone kamer. Heerlijk weer en het eten was prima, Animatie viel wat tegen . wel leuk voor kinderen. Vriendelijk personeel. Er waren veel gezinnen met kinderen. Als je rust zoekt misschien handiger om om iets te zoeken voor alleen volwassenen.

Laatst bijgewerkt: 15 januari 2024

Eten en drinken is heel goed,wel erg rumoerig in t restaurant,t hotel is vooral geschikt voor n gezin met kinderen

Laatst bijgewerkt: 15 januari 2024

Mooie reis met een kleine teleurstelling.

Domper was alleen het verlies van een E-Reader in de viegtuigstoel bij het landen op Gran Canaria. We hebben meteen contact opgenomen met reisorgaisatie TUI maar zijn van het kastje naar de muur gestuurd. Heel.jammer.

Hr. P.M. Weeren
Laatst bijgewerkt: 10 augustus 2023

Abortus catarina

Prima hotel voor gezinnen met jonge kinderen. Erg groot en voor ons te rumoerig. We hadden door omstandigheden geen andere keus.

Laatst bijgewerkt: 11 februari 2023

heel goed hotel

Plus punten. Zeer vriendelijk personeel. Mooie ruime kamers en goede bedden. Goed en gevarieerd eten, voor elk wat wils. Minpunten. Het restaurant heeft de akoestiek van een lege sporthal en de charme van het cafetaria om de hoek. Mede veroorzaakt door de harde vloer en de houten tafels en stoelen. Idem voor de bar waar je niet fatsoenlijk kunt zitten vanwege de slechte stoelen en banken. Jammer! Moet snel op te lossen zijn.

Laatst bijgewerkt: 26 oktober 2022

Te groot, kunnen het niet aan. Oud en vies.

Hotel is oud en veel is kapot en erg vies. Zwembad is heel erg vies, wordt slecht onderhouden, geen gebruik van kunnen maken. Water in de douche, komt bijna geen water uit en is of bloedheet of koud. Erg onvriendelijk personeel en erg kribbig. Klachten gemeld aan de receptie, maar halen hun schouders op. Heb een klachten formulier ingevuld met de reis organisatie van FTI. Deze zal ik per mail toesturen. Monique van Neutegem

Laatst bijgewerkt: 21 september 2022

Prachtig hotel, mooie kamer, goed en uitgebreid eten, mooi zwembad met warm water, professioneel animatieteam.

Laatst bijgewerkt: 16 september 2022

beslist geen 4 sterren

nooit meer ,van 11uur in de morgen tot 1700 uur keiharde muziek zo hard dat we elders ons vertier zochten ,omdat we er niet tegen konden die moderne muziek gezien de gemiddelde leeftijd 50 + is wat er logeerde . zelfs na klagen gingen ze door we zijn echt niet tot rust gekomen erg jammer,daar werk ik geen heel jaar voor