Abora Buenaventura by Lopesan Hotels reviews

HygiΓ«ne

Laatst bijgewerkt: 17 maart 2024

β€œ Alles wordt netjes bijgehouden, vriendelijk personeel β€œ

Laatst bijgewerkt: 16 maart 2024

Bevindingen Hotel

β€œ Eten hotel was prima. Het is een groot hotel waardoor je op bepaalde tijdstippen in een lange rij staat. Restaurant is erg rumoerig, waardoor wij buiten gingen eten. Bedden waren niet zo goed. β€œ

Laatst bijgewerkt: 14 maart 2024

Schoon hotel

β€œ Super mooi en schoon hotel. Elke dag werd je kamer schoon gemaakt en kreeg je nieuwe handdoeken. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Eten was uitstekend en genoeg. Wij hadden all in clusive en je kon de hele dag door eten en drinken voor elk wat wils,assortiment was groot. Ook was er veel animatie voor zowel groot als klein. Dit hotel is een echte aanraderπŸ‘ β€œ

Laatst bijgewerkt: 13 maart 2024

Prima weer, bedden lagen heerlijk, reis goed geregeld door D-reizen

β€œ Hotel was ons te massaal, buffet is net een fabriek πŸ™ˆ eten kon beter met gezondere producten. De kamer op zich is prima, (wel een waterkoker, geen fΓΆhn), bedden lagen heerlijk (grote bedden en fijne spaanse kussens), daar wij snachts de deur open hadden voor frisse lucht, scheen het licht van de vele lampen die er branden rondom het hotel naar binnen. Tevens was er een feest in de stad met luide muziek wat tot 4 uur snachts duurde en over de stad galmde. Het hotel is schoon en vriendelijk personeel. Het weer was heerlijk en fijn gezwommen in de zee, welke makkelijk te belopen is vanaf het hotel met trappen naar het strand. Veel winkeltjes en restaurants langs de boulevard en in het plaatsje zelf. Bij het hotel staan veel mooi bomen en planten. β€œ

Van As
Laatst bijgewerkt: 9 maart 2024

Geen

β€œ Geen β€œ

Martin
Laatst bijgewerkt: 1 maart 2024

van alle gemakken voorzien

β€œ Voor ieders wat wils, all inclusief of niet. zwembad voor de kleintjes maar ook aparte zwembad voor de grotere. Centraal gelegen van diverse uitgaans dingen. Ik vond het top hotel en locatie. Onbijt buffet is misschien soms erg massaal, maar alles is wel aanwezig. Lunch en diner hebben we niet genomen. Lokaal zijn er genoeg restaurants om uit te proberen. De een is wat beter dan de andere. maar dat maakt het wel avontuurlijkere. β€œ

Steijsiger
Laatst bijgewerkt: 24 februari 2024

β€œ Prima hotel, vriendelijk personeel β€œ

Kempen
Laatst bijgewerkt: 13 februari 2024

uitstekende vacantie en een. prima hotel

β€œ prima verzorging. van. de kamer en prima eten β€œ

Uitzicht vanaf mijn ligbedje...