Gran Canaria Princess reviews

Laatst bijgewerkt: 18 maart 2024

Goed hotel voor een relaxte vakantie.

Hoewel het hotel erg groot is, merk je daar nauwelijks iets van. Tijdens het diner en het ontbijt moet je bij de liften vaak even wachten. Er zijn voldoende activiteiten voor de gasten, b.v. welness, animatie, shows/muziek in de avond.

Laatst bijgewerkt: 18 januari 2024

Fijn plekje in de zon

Heerlijk hotel , mooie kamers , lekker eten met erg veel keuze . Ook elke dag leuke animatie

Laatst bijgewerkt: 22 december 2023

Zoals altijd een fijn verzorgde vakantie in ons favoriete hotel

Laatst bijgewerkt: 2 februari 2023

Redelijk

Hotel op zicht goed eten ontbijt goed maar avond eten slecht veel oude mensen in januari En de schoonmaak kamer ook een 6 je

Laatst bijgewerkt: 21 januari 2023

Prachtig

De Locatie geweldig, zeer mooi hotel, klantvriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 19 januari 2023

FANTASTISCH

We zijn nu voor 26ste keer op gr.canaria maar dit is perfect in vele opzichten We zijn weer het hele eiland gaan verkennen mooie ruwe natuur

Laatst bijgewerkt: 15 januari 2023

Heerlijke en ontspannen vakantie.

Fijn hotel met heerlijke bedden. Vriendelijk en hardwerkend personeel. Het all-in plus niet genomen want ik vond de basis cocktails dikke prima. Alles wordt vers gemaakt en iedereen maakt exact dezelfde smaak cocktails. Het eten was prima niet perse bijzonder maar zeker voor ieder wat wilt. Ik als vegetariër kon ook genoeg diverse eten.

Laatst bijgewerkt: 22 december 2022

Prima verblijf hier gehad. Wel jammer dat ze erg op all inclusive gericht zijn. Bij je avond eten zit je dus zonder drinken omdat ze er vanuit gaan dat iedereen all inclusive heeft en wel zelf pakt.

Laatst bijgewerkt: 17 december 2022

Kindvrij!! Geweldig!

Net te ver van strand om te lopen maar taxi is goedkoop. eten niet super maar voldoende voor all inclusive. genoeg te beleven en te doen in omgeving. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Spreken allen goed engels.

Uitzicht vanaf het balkon
Night time from room