1 beoordelingen voor Appartement Don Quijote in Playa Del Ingles Gran Canaria

Don Quijote

Toos
    op 04.04.2010:

Prima service!

Bij aankomst stond er een fruitmandje en een fles water klaar. We hadden als voorkeur zeezicht opgegeven. Er was op dat moment geen appartement met zeezicht vrij, maar als we wilden na 2 dagen wel. Dus na 2 dagen kregen we de sleutel van een appartement op de 3e etage en konden op ons gemak verhuizen.
    De sfeer was prima en er werd grondig gepoetst, maar de wisseling van handdoeken vonden we wat weinig. We hebben een heerlijke vakantie gehad en de dag voor vertrek stond er een fles wijn als dank voor de boeking. Dat is nu net dat beetje extra, wat we wel gewaardeerd hebben.

Faciliteiten van Don Quijote

Tuesday 22-9 Bewolkt
Wednesday 23-9 Bewolkt
Thursday 24-9 Bewolkt

Reisaanbieders voor Don Quijote

Op deze pagina vind je informatie over Appartement Don Quijote in Playa Del Ingles, Gran Canaria.

Vakantiepanel.nl heeft 1 vakantie beoordelingen Don Quijote.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Appartement Don Quijote vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Appartement Don Quijote scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Don Quijote vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Don Quijote en het actuele weer Playa Del Ingles. Bekijk hier ook andere Appartements Playa Del Ingles of Appartements Gran Canaria. Op de pagina van Playa Del Ingles vind je vakantiebeoordelingen Playa Del Ingles en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Don Quijote achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Don Quijote!

Reisaanbieders voor Don Quijote