Corona Roja reviews

6,1
3,2

Laatst bijgewerkt: 15 februari 2024

Fijne vakantie.

Kamer van het hotel was erg basic. Verder vriendelijk personeel die best wel eens wat extra's voor je willen doen. Ontbijt was prima geregeld en voldoende keus.

Laatst bijgewerkt: 14 februari 2024

In één woord geweldig!

Een heerlijke vakantie gehad, een fijn hotel, geweldig personeel en eigenaren, met een kok die een pluim verdiend, en bovenal alles keurig in orde en schoon.

Laatst bijgewerkt: 21 januari 2024

Corona roja hotel

Netjes ,eten was voldoende Personeel erg aardig en behulpzaam , Goede bedden

Laatst bijgewerkt: 12 januari 2024

gewoon een goed hotel, netjes schoon en vriendelijk personeel

Borger
Laatst bijgewerkt: 10 november 2023

Een prima plek om te verblijven als je niet om al te veel luxe geeft.

We kregen met twee personen een groot en ruim appartement. Het Hotel wordt gedeeltelijk gerenoveerd. Ons appartement was wat gedateerde en ook aan renovatie toe. Maar prima bedden/matrassen. Het appartement was schoon. Wij komen er toch alleen om te slapen dus een prima verblijf voor ons. Het personeel was verder vriendelijk. Het ontbijt niet echt uitgebreid , maar in principe was er voldoende om de dag goed te beginnen en op pad te gaan. Je betaald apart voor je Wifi. Maar het werkt vervolgens wel goed.

Laatst bijgewerkt: 5 november 2023

De beden worden niet verschoond als je er 9 dagen bent

De bus wel betaald naar niet gezien wist ook de tijd niet van de bus

Laatst bijgewerkt: 5 november 2023

Verblijf corona roja

2 kamer app geboekt, kregen een 1 kamer app . klacht bij de receptie, volgende dag een 3 kamer app Dus blijkbaar geen 2 kamer beschikbaar

Laatst bijgewerkt: 2 oktober 2022

Niets mis mee

Prima plek . kleine kamer. Fijn balkon. Goed bed. Eten als thuis maar dan iets meer keuze. Geen hoogstandjes. Koffie niet te drinken. Dan maar oploskoffie. Fijn zwembad met genoeg bedjes. Wel even matrasje huren want de bedjes zijn erg hard. Genoeg afgesloten kastruimte. slome liften . Openbaar vervoer om de hoek

Laatst bijgewerkt: 30 september 2022

Niks mis mee

Prima bedden. Zeer kleine kamer. Genoeg kastruimte. Fijn zwembad, wel even een matrasje huren voor op de bedjes. Lekker water,niet koud.. Eten is .eer zoals je thuis ook zou eten . Alleen wat meer keus. Koffie niet te drinken. Maar oploskoffie kan uitkomst bieden. Genoeg winkels in de omgeving. Openbaar vervoer om de hoek.

Studio 105
Uitzicht 15 de verdieping. Room with a vieuw.
Uitzicht vanaf het balkon met een lekkere tapas board (take away) van The West End
1e kamer. Verschrikkelijk donker en warm. Later verplaatst naar een betere.