Bungalows Cordial Biarritz reviews

2,9

Laatst bijgewerkt: 5 januari 2023

Top bungalow op ideale locatie

Mooie bungalows met een terras met fijne tuinset en eigen ligbedjes. Complete keuken. Ideale ligging vlak bij zee, restaurants en bij de Yumbo. Bijzonder aardig personeel en prima schoonmaak.

Laatst bijgewerkt: 2 december 2022

Rust schoon en prive

Hele mooie en rustig gelegen bungalows.Het is een super locatie met alles is in de buurt. Elke dag worden de bungalos schoongemaakt. Ontbijt is prima maar zijn wat verbeter puntjes , wij kwamen meteen om 8 uur ivm vroeg wakker van onze zoon helaas was toen al alles koud en je kon zien dat het er al een hele tijd lag. De bedden zijn erg hard maar dit is natuurlijk smaken verschillen. Heel vriendelijk personeel en een mega mooi en goed onderhouden park. Wie wil dat nou niet vanuit je bed zo rollend het zwembad in.

Laatst bijgewerkt: 29 november 2022

mooi ruim rustig

Ruim park met mooi centraal gelegen zwembad. Het park is mooi verzorgd en heeft veel groenvoorziening. De huisjes rond het zwembad hebben het mooiste uitzicht. Het ontbijt is redelijk. Het restaurant is mooi gelegen. Personeel is erg vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 6 oktober 2022

Rustige accomodatie ligt centraal

Ligt centraal vd shopping centrum cita en yumbo. Rustig park, weinig geluidshinder vd omliggende wegen als je de superieur boekt. Hiervoor krijg je dan ook nog de airco, kluis en badlakens. Zeer net en vriendelijk personeel. Van receptie tot kamermeisjes en tuinman. Na 22.00 uur is het erg stil. Ligbedden aan zwembad en aan eigen huisje. Interieur is wat gedateerd. Geen animatie voor kinderen.

Hr. R. Kroezen
Laatst bijgewerkt: 10 augustus 2022

Mooie bungalows heel netjes

Laatst bijgewerkt: 15 januari 2022

mooi park

prachtig park, comfortabele/gezellige huisje, leuk zwembad, vriendelijk personeel enige nadeel was dat ons huisje aan de buitenrand was (aan de weg) en er veel bussen voorbij kwamen, dus vooral s morgens wat lawaaiig

Laatst bijgewerkt: 17 september 2019

Mooi bungalowpark met prachtig zwembad

Mooie bungalows met voldoende ruimte, groot terras en stuk tuin. Fijne tuinset met goede kussens en eigen ligbedden. Interieur: goede bedden, fijne instapdouche, complete keuken en ruime woonkamer. De schoonmaak is goed. Heel groot zwembad dat door het bungalowpark loopt. Veel bedjes. De receptiemedewerkers zijn adequaat en vriendelijk. Supermarkt om de hoek, boulevard rn strand op loopafstand.

Laatst bijgewerkt: 10 augustus 2019

Groen, rustig, kindvriendelijk en gemoedelijk

Cordial Biarritz is een vrij groot park van bungalows in het midden van Playa del Ingles. Ver weg van de drukte dus in de nacht heerlijk rustig. De meeste huisjes liggen in de directe buurt van het bijzonder grote zwembad dat als een slang door het hele park heen ligt. Heerlijk voor de kinderen die zo het zwembad in kunnen duiken. Huisjes zijn ruim inclusief een keuken met een elektrische 2 pitter. Er is onderscheid in huisjes met 1 slaapkamer en huisjes met 2 slaapkamers. Door het platte dak warmen de huisjes bijzonder snel op, met name in de avond. Er is airco beschikbaar tegen betaling. Deze hebben we echter niet genomen want dat vonden wij veel te duur (1 slpkamer = 15 per dag; 2 slpkamers is 22 per dag). Huisjes zijn recentelijk gerenoveerd en dat is goed merkbaar. Fonkelnieuwe badkamer met een heerlijke inloopdouche. Bedden van matige kwaliteit. Prima voor 2 weken vakantie maar dat is het dan wel. Schoonmaak 5x per week, Linnenwissel 2x per week. Zwembad wordt dagelijks schoongemaakt. Dat is wel nodig want door het vele groen om het zwembad dwarrelt er veel in. Het terrein is zeer groen en goed onderhouden. Door de vele bomen en palmen is er veel zon en veel schaduw beschikbaar. Hoewel we eind juli, begin aug op vakantie waren, bleef het vrij rustig bij het zwembad. Ontbijtbuffet biedt voldoende variatie maar is wel welke dag hetzelfde. De bar sluit echter al om 18:00 en het restaurant blijkt niet open te zijn in deze tijd van het jaar. Voor ons geen probleem want er zijn voldoende restaurantjes in de directe buurt (boulevard, Cita, Yumbo, Kazbah, etc). Wifi is gratis en is aan de langzame kant. Netflixen werkt wel, maar heeft tijd nodig om in te laden. Samengevat: prima accommodatie voor (jonge) gezinnen. We komen hier graag terug!

Woonkamer
Terras