Labranda Bronze Playa reviews

Jongmans
Laatst bijgewerkt: 8 maart 2024

Was top

Was top ,gezellig, schoon ,goed eten voor iedereen aan te bevelen

Laatst bijgewerkt: 7 maart 2024

Fijn kleinschalig hotel met vriendelijk personeel. Tweede keer dat we hier waren. Super leuke vakantie gehad met heel mooi weer voor eind februari begin maart.

Laatst bijgewerkt: 4 februari 2023

Uitstekende ligging t.o.v. strand, busvervoer en wjnkels

Personeel aardig en behulpzaam. Kamers schoon. Eten ok, kon soms wat warmer.

Laatst bijgewerkt: 31 januari 2023

Hotel is netjes en schoon

Mooi hotel, helaas slechte bedden .. buffet is klein, op zich prima maar op is op. Er werd bijna tot niks aangevuld. .

Laatst bijgewerkt: 8 juni 2022

Goed hotel op goede locatie

Een goed hotel met prima faciliteiten op een goede locatie.

Laatst bijgewerkt: 10 mei 2022

Mooi hotel

Labranda bronze playa is een mooie schone hotel. De werknemers zijn vriendelijk. Ook is er een vrouw die Nederlands spreekt, maar ze kan ook andere talen. Dit was erg prettig.

Laatst bijgewerkt: 7 maart 2020

Werden helaas niet hartelijk ontvangen na dag vertraging door receptie medewerkster.

Gelukkig was er na de lunch een mee denkende receptie medewerker die ons kamers liet bezichtigen voordat we kozen! Animatie is vol goede bedoelingen, twee avonden pracht voorstelling! De andere avond mager. Mooie grote kamers en balkon. Goede schoonmaak. Buffet redelijke keuze mogelijkheden.

Laatst bijgewerkt: 27 december 2019

Leuke accommodatie, vooral 60+ 70+

Op een mooie locatie, dicht bij winkels strand, bushalte op de hoek. Ik had de recensies gelezen en het klopt allemaal. Bedden zijn hard en staan los van elkaar, daardoor schuiven ze uit elkaar. Iedereen houd weer van een ander soort matras dus dat kan je niet als minpunt zien. Mooie kamer met aparte zithoek. Het eten is goed voor ontbijt en lunch, zelf houd ik niet van vlees in saus dat is er s avonds veel. Natuurlijk is er verder genoeg keus.vis pasta veel rauwkost, lekker. in de middag was er soms een grill buiten, dat zou persoonlijk voor mij meer mogen, maar dan in de avond. Drinken prima en veel gratis bij all inn. De borden zijn idd niet altijd schoon, even opletten dus. Er mag wel in de avond iets extras geserveerd worden, bijv nootje iets kleins. We vertrokken om 1400 maar mochten gewoon mee lunchen, kan mag niet overal. Een prima vakantie gehad, in de avond altijd iets te doen beneden, dans karaoke zang, leuk georganiseerd. Het meerendeel van de gasten zijn ouderen 60+ 70 +.

Laatst bijgewerkt: 29 oktober 2019

Leuk, vriendelijke mensen en goed eten

Niet verwacht maar een prima hotel met goed verzorging, vriendelijk personeel en heel lekker eten. Lekker tot rust komen op een fijne plek en genoeg te doen in de buurt.

Laatst bijgewerkt: 13 oktober 2019

Goede kwaliteit prijs verhouding

Goede ligging centraal gelegen en netjes verzorgd.

Renovatie zwembad