Relaxia Beverly Park reviews

Laatst bijgewerkt: 5 maart 2024

Heel goede bedden❗️❗️❗️

Een goede nachtrust geeft je een volmaakte vakantie (vind ik❗️) goed uitgerust laat je meer genieten en ontspannen

Laatst bijgewerkt: 26 januari 2024

Groot en schoon hotel

Super vriendelijk personeel. Je kon van de vloer eten zo schoon. Genoeg zwembaden met bedjes. Voor ieder wat wils wat betreft het eten (zeer uitgebreid). Voor ons was het de 1e keer dat wij hier kwamen en zeker niet de laatste keer! De ligging is perfect. Op loopafstand van het strand en winkels en dicht bij het busstation.

Laatst bijgewerkt: 13 september 2023

Mooi aangelegd hotel, maar ver van boulevard en nul variatie in eten

Het hotel is netjes, schoon en ziet er verzorgd uit. We hadden al vele reviews gelezen over het eten en deze kloppen echt; er is nul variatie, met name bij het avondeten. Elke dag pasta, hetzelfde stukje vlees op de grill, maar vooral vaak koude patat. In de eetzaal was het erg chaotisch, alle gasten en personeel lopen door elkaar, er zit geen logica in hoe men langs een buffet loopt waardoor mensen elkaar werkelijk in de weg ging lopen. Het is uiteraard een groot hotel, maar dus met name bij het eten erg chaotisch. Het terras waar je wat kunt drinken zit in de avond tjokvol, geen stoeltje en tafeltje meer te krijgen. We hebben niet geteld, maar ik schat ongeveer 25 tafeltjes voor 469 kamers, echt vol dus. De variatie was er ook niet in de muziek, elke dag hetzelfde cd-tje met saxofoon muziek, waarom niet een keer iets anders of in de avond een thema avond met Spaanse muziek of salsa dans? Weinig medewerkers spreken Engels en het hotel ligt echt een flink stuk van de boulevard, strand is er wel tegenover. Kortom, een mooi hotel, maar wij komen er niet weer helaas.

Laatst bijgewerkt: 20 februari 2023

Heerlijk hotel met vriendelijk personeel.

Zowel de receptie als het personeel in het restaurant was heel klantgericht. Ook de schoonmaak zeer goed. Vooral de vriendelijkheid op alle fronten was voor ons opvallend.

Laatst bijgewerkt: 14 februari 2023

Prima hotel bij het strand

Helaas waren we ingedeeld aan de wegzijde maar gelukkig konden we omboeken naar een klein appartementengebouw direct aan de zee tegen extra kosten van € 10,-- per dag. Dit was het wel waard.

Laatst bijgewerkt: 13 februari 2023

Leuke hotel

Leuk hotel qua eten , vriendelijke personeel. Te wijnig jonge gasten. Ik was met mijn zon die is 22 . Was niks leuks voor hem .

Laatst bijgewerkt: 10 februari 2023

Heerlijk mooi groen veel zwemabden

Goed eten 3 x perdag veel stoelen en ligbaden beste locatie

Laatst bijgewerkt: 25 januari 2023

prima hotel

Prima hotel met erg vriendelijk personeel Het eten was in buffet en zag er altijd keurig en netjes uit.

Laatst bijgewerkt: 19 januari 2023

Prettiig hotel met vriendelijk personeel.

Animatieteam was waarschijnlijk goed voor kinderen maar niet voor ons. Te kinderlijk voor volwassen mensen.

volle maan van uit een zeezicht kamer
Uitzicht vanaf het balkon
Uitzicht van af het balkon  nacht