Barceló Margaritas (ex Occidental) reviews

Laatst bijgewerkt: 28 februari 2024

Heerlijke vakantie

Prima hotel, vriendelijk personeel!!

Gert
Laatst bijgewerkt: 9 februari 2024

Alles in huis.

Het hotel is ruim opgezet. Bijzonder behulpzaam personeel. Ruime keuze aan eten en drinken. Kamers ruim en goed schoon. Dagelijks entertainment. Ligging aan de hoofdstraat. 30 min. lopen naar het strand of je neemt de shuttlebus van het hotel. Kortom: waar voor je geld. Als je een vroege transfer hebt kan je in de lounge van het hotel een vroeg ontbijt nemen.

Laatst bijgewerkt: 13 maart 2023

goed

slechte service van prijs vrij was staking in dussedorf en al 2 dagen van tevoren zelf gebeld maar ni ks gehoord van hun nu via vrienden hoorde dat we om de zelfde tijd van munster vertrokken prijs vrij belde 1 voor dat we vlogen op met de mede deling hadden we geen vrienden gehad waren we op het verkeerde vliegveld

Laatst bijgewerkt: 18 december 2022

Super hotel wij gaan er al jaren heen echt top

Super hotel al jaren onze bestemming !is helemaal gemoderniseerd super bedden top eten en drinken vriendelijk personeel

Laatst bijgewerkt: 11 september 2017

Veel te massaal. 1x nooit meer

Appartement aan renovatie toe. Doorgezakte bank. Prima bedden en groot balkon. Lange wachttijden bij liften en buffetrestaurant, ook in naseizoen. Ligbedden werden gereserveerd. Echt hutje mutje naast elkaar liggen. Twee te kleine zwembaden voor de capaciteit van het hotel. Kinderspeelplaats met badje leuk. Veel trappen. Met kinderwagen dus omlopen via parkeerplaats. Buffet was matig tot goed. Redelijk gevarieerd. Personeel heel vriendelijk. Vanwege steile wegen eindje lopen naar het strand. Qua verblijf totaal niet wat we gehoopt hadden. Niet ons type vakantie. 1x nooit meer...

Laatst bijgewerkt: 7 september 2017

redelijk hotel.

Veel te weinig ligbedden wat je verblijk behoorlijk kan verstoren. Er worden 's ochtends vroeg volop handdoeken neergelegd waardoor je geen plaats hebt. Wij hebben dat opgelost door van de Balinese bedden gebruik te maken tegen extra betaling van € 20,- per dag. Dat dit tegen betaling is of alleen voor premium gasten staat echter summier op het hek aangegeven waardoor er zeker 10 stellen per dag weggestuurd worden.

Laatst bijgewerkt: 7 februari 2017

Geweldig hotel

Mooi en schoon hotel animatie is enthousiast en maken geweldig mooie shows Bedden iets te zacht Zee en winkel centra op loopafstand

Laatst bijgewerkt: 11 september 2016

Keurig netjes.

Service is prima vanaf begin tot eind van verblijf. Kamer is keurig in orde, geen vuiltje kunnen ontdekken. Toiletten overal erg schoon. Animatie s avonds is leuk. Vervoer naar stranden Playa del Ingles en Maspalomas goed geregeld.

Laatst bijgewerkt: 16 mei 2016

gezellig familie hotel

Voor de derde keer in dit hotel geweest en het bevalt ons prima.