Atis Tirma reviews

5,1

Laatst bijgewerkt: 31 oktober 2018

Prijs/kwaliteit verhouding zeer goed,alles aanwezig

Laatst bijgewerkt: 20 juli 2018

Kleinschalig, voornamelijk locale bevolking, goede locatie

Kleinschalig complex met ruime en zeer schone appartementen. Wij verbleven op de begane grond. Over het hele complex geen kakkerlakken gezien. Het zwembad is kleiner dan de foto en staat n groot hek omheen. Veilig voor kinderen, niet heel uitnodigend en weinig ruimte binnen het hek voor bedjes. Algemeen n ongedwongen sfeer, zwembad blijft 24u open, bij vertrek geen tijd druk. Mochten blijven en de sleutel in brievenbus gooien. Wel voornamelijk Spaanse bezoekers.

Laatst bijgewerkt: 5 april 2018

Rustige appertement complex

Appartement zijn ook particulier verkocht. Het zit dus niet hellemaal vol. Wij zaten begane grond. Was supet fijn. Kinderen konden zo goed zwemmen. De bedden lagen niet fijn. Wel wat weinig bestek en borden en pannen. Er werd goed schoon gemaakt

Laatst bijgewerkt: 16 juni 2017

Kleinschalig

Prima appartement mits er niet voor en achter hotels worden gerenoveerd!!

Laatst bijgewerkt: 13 juni 2017

Kleinschalig

Aan de voorkant worden er 2 hotels gerenoveerd en aan de achterkant 1 hotel aan het verbouwen dus van s'morgens 7 uur tot s'avonds half 7 HERRIE

Laatst bijgewerkt: 9 april 2017

Heerlijk

Het was een perfecte ligging met alles, supermarkt, strand, winkelcentrum, etc.

Laatst bijgewerkt: 24 september 2016

Kleinschalig, prima ligging, ruim appartement, gratis wifi, geen airco

Voor ons is het een plek waar we zo weer naar terug zouden gaan. De ligging is perfect, wel aan een hellende weg, maar in de buurt van strand, winkels, restaurants en de boulevard. Het is wat gedateerd, maar alles voldoet. Ruim appartement met: Koel- vries combi, gratis wifi, broodrooster, koffiezet apparaat, magnetron, balkon en een fijne straal van de douche. Dagelijks schoonmaak door een vriendelijke, Spaanse vrouw. Ze spreekt helaas slecht Engels. De receptie is bijna nooit aanwezig. 18 appartementen, een wat kleiner zwembad, maar prima!! Het is geen 4* appartementencomplex, verwacht dat dan ook niet. Niet geschikt voor mindervaliden. Het enige minpunt bij extreme warmte: er is geen airco.

Zwembad