Arco Iris reviews

6,1

Bussing
Laatst bijgewerkt: 10 maart 2024

Ligging prachtig, onderhoud appartement slecht

Prachtige ligging aan de boulevard. Maar onderhoud aan met name de badkamer zeer slecht, hierdoor veel last van kakkerlakken en muizen.

Laatst bijgewerkt: 8 maart 2024

Arco iris.

Rustige en basic accomodatie.

Laatst bijgewerkt: 7 maart 2024

Gehorig en harde bedden

Het complex is mooi, helaas zijn de bedden zeer hard. Het is me een raadsel waarom ze zulke slechte matrassen er opleggen. ( Het lijkt wel een plank! ) Verder hadden de buren een kind met oorontsteking wat de hele nacht lag te huilen. Doordat de slaapkamers tegen elkaar aan lagen leek het of het kind op je eigen slaapkamer sliep, zo gehorig zijn de appartementen.

Laatst bijgewerkt: 28 februari 2024

Verblijf Arco Iris

Alles perfect geregeld. Appartementen kunnen wel een update gebruiken, maar alles is aanwezig. Wij zaten heerlijk op de begane grond. Konden zo vanaf het terras het zwembad in. Schoonmaak goed en regelmatig schone handdoeken. Prima bedden. We zouden zo weer boeken!

Marijnen
Laatst bijgewerkt: 24 februari 2024

Het appartement heel eenvoudig geen waterkoker geen airco er moet nodig onderhoud worden gedaan

Het enige wat geweldig was is het uitzicht maar daar moet ook dik voor betaald worden.Wij hadden de middelste etage als de gasten op de begane grond de afzuigkap aan hadden werd de baklucht bij ons in de kamer geblazen.

Laatst bijgewerkt: 20 februari 2024

Prijs/kwaliteit goed, ligging perfect

Een beetje gedateerd maar alles in orde. Ligging was perfect. Enige nadeel; airco ontbreekt, weinig bestek en dichtslaande deuren zijn erg gehorig.

Laatst bijgewerkt: 9 februari 2024

Onvoldoende tot matig

De ligging van appartement is mooi,maar het appartement was vies en ,er liepen overal kleine beestjes,De badkamer is toe aan een groteopknapbeurt .(zie foto )Verder is het erg gehorig .De buren ,bovenburen alles kan je horen.

Laatst bijgewerkt: 8 februari 2024

Gedateerde appartementen

Matige bedden, muur benam de benedenverdieping het zeezicht.

Drost
Laatst bijgewerkt: 8 februari 2024

Tekost komingen waar ik mij zeer aan gestoord heb

Naar aanleiding van mijn vakantie geboekt bij D Reizen van 23 jan tot 5 feb. 2024 boekings nr. D 23975376 naar Gran Canaria. Heb ik de volgende opmerkingen. 1E Daar er geen vertegenwoordiger van jullie op het eiland aanwezig is het moeilijk te communiceren bij calamiteiten. Heen reis 2E In de brief over travers staat Canary Shuttle Desk Staat: No 19 in Terminal 2. Terminal 2 bestaat helemaal niet. Alleen Terminal A 1 / 19. Het was dus zeer moeilijk om de shuttle bus te vinden. Werd niet afgezet voor het appartementen complex maar twee straten verderop met de mededeling “Om de hoek” ben al 12 maal op vakantie daar geweest en altijd voor de deur afgezet. Terug reis 3e Niet bij appartement opgehaald maar twee straten verderop. In de brief van Departure list staan 14;21 Pick up Pont Corner Milan Oporto street. Volgens mij moet ik dus op de hoek van deze twee straten zijn. Sta ik daar te wachten hoor ik een claxon diverse malen toeteren, bleek ik via de Milan en de Porto straat te moeten lopen naar de hoek met de volgende kruising. Moest zelf de zware koffer in het ruim zetten. Daar ik al op leeftijd ben (87 jaar en reuma patent ben) is dit mij zeer tegen gevallen dat de meeste elementaire dingen zo slecht weer gegeven worden. B.Drost

De hele dag zon.