allsun Lucana reviews

5,7

De Nijs
Laatst bijgewerkt: 8 maart 2024

Een Net en schoon Hotel met goed eten..

Het Hotel is Duits georiënteerd met heel veel oudere mensen, en is niets voor kinderen..

Laatst bijgewerkt: 6 maart 2024

Prima Hotel

Ligging is fijn dicht bij zee. En het uitgaanscentrum centrum op redelijke loop afstand. Service is Top

Laatst bijgewerkt: 22 februari 2024

Lekker uitwaaien

Wij waren met onze dochter 6 dagen op Gran Canaria, wij verbleven in hotel all sun Lucana een mooi hotel. Na twee dagen kreeg ik voedselvergiftiging en was erg ziek en ellendig. Dit was erg jammer, niet alles kunnen doen. Het weer was super gemiddeld 28gr

Laatst bijgewerkt: 21 februari 2024

Vakantie

Laatst bijgewerkt: 14 februari 2024

Prima kleinschalig hotel

Goed hotel . Ik was hier 2 jaar terug ook. De vele verandering zoals het eten was internationaal en van prima kwaliteit (en niet alleen op Duitse gasten gericht) openingstijden van buitenbar de hele dag zelf warme en koude dranken kunnen nemen. Ook het bedienend personeel en entertainment spraken meerdere talen. Dit was de vorige keer alleen maar Duits. Er word goed schoon maak.

Dijkema
Laatst bijgewerkt: 11 februari 2024

Goed hotel met veel Duitse gasten.

Het hotel geeft een kwaliteit, maar doordat er veel Duitsers zijn, zijn veel dingen( zoals eten en animatie) gericht op hun. We konden ons goed in Duits verstaanbaar maken Verder vriendelijk personeel en we zijn goed geholpen

Laatst bijgewerkt: 5 februari 2024

Geweldige vakantie gehad

Laatst bijgewerkt: 3 februari 2024

Fijne vakantie

Accommodatie is goed en netjes. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het eten is er niet altijd warm. Ze werken wel met verse producten. Er is voldoende te krijgen en er wordt telkens bij gevuld. Wat ons betreft is dit een aanrader en voor herhaling vatbaar.

Laatst bijgewerkt: 20 januari 2024

Een fijne winter bestemming.

Een fijn hotel, lekker eten en dicht bij het strand. Komen zeker terug, maar wel kamer boeken vanaf de 4e verdieping.

Vanaf het dak van het hotel