Taurito Princess reviews

5,3

Laatst bijgewerkt: 10 februari 2023

uitzicht is prachtig

De ligging is prachtig m.n. de hoteltuin, het geheel is verouderd maar wel schoon . Het personeel is vriendelijk en behulpzaam

Laatst bijgewerkt: 7 november 2022

Prima hotel met een mooie tuin!!

Prima hotel, heerlijk gevarieerd eten. Soms wat lauw. Kamers prima, bedden aan vervanging toe. Zwembad en ligbedden prima. Goed dat de handdoeken voor 10.00 worden verwijderd. Animatie niet onze smaak maar t is er wel. Een grote pluim voor het personeel!! Allemaal even vriendelijk en behulpzaam.

Richard Roossien
Laatst bijgewerkt: 11 november 2021

Taurito prinsess

Zeer netjes en schoon Hotel Vriendelijk behulpzaam personeel Mooie ligging direct aan het strand Diepe buiging vooral het personeel hardwerkende mensen

Laatst bijgewerkt: 20 februari 2020

Goed hotel

Goed hotel, mooi uitzicht en prima eten vooral het ontbijt en lunch.

Laatst bijgewerkt: 9 februari 2020

Geweldig, schoon, een top vakantie

Een fantastisch hotel, mooie ruime kamer, ruim balkon, het eten was ook top bedenk het maar en het was er.

Laatst bijgewerkt: 29 november 2019

Mooi hotel op een prachtige locatie

Mooi schoon hotel met een prachtig uitzicht Vriendelijk personeel Eten vaak lauw of koud. Smaak prima

Laatst bijgewerkt: 9 november 2019

fantasties

een prachtig hotel met alles erop en eraan, geweldig.

Laatst bijgewerkt: 30 oktober 2019

Heerlijk hotel, aan zee, prachtig uitzicht!

We hebben het heerlijk gehad in Taurito Princess. Het ligt in een kleine baai met een strandje, met heerlijke golven! We waren erg onder de indruk van het ontzettend vriendelijke personeel, iedereen is even aardig en behulpzaam. Het zwembad is heerlijk, wel wat druk, maar wij zaten in de herfstvakantie, zelfs dan waren er nog ligbedjes bij elkaar te sprokkelen. Het buffet was erg goed verzorgd, en we hebben heerlijk en afwisselend gegeten. Er was zelfs 2x een apart verzorgd buffet voor een beperkt aantal mensen, als je je inschreef (ook inclusief) werd er buiten onder de sterren een heerlijke bbq verzorgd! Voor de kinderen was er genoeg te doen.

Laatst bijgewerkt: 28 september 2019

Geweldig luxe hotel

Echt een geweldig hotel, heel dicht bij het strand. Eten (all inclusive) niets op aan te merken, iedere dag weer iets anders. Hotelkamer ziet er mooi uit, wordt iedere dag schoongemaakt. Wij komen zeker terug.