Suite Princess reviews

Laatst bijgewerkt: 27 maart 2024

Aanrader

Hotel Tui Suite Princess gelegen in de plaats Tourito op Gran Canaria aan het einde van de snelweg ongeveer 45 min. met de huurauto vanaf het vliegveld Las Palmas. Het hotel ligt prachtig in een baai aan het strand en heeft een eigen zwembad. Het hotel wordt voornamelijk bezocht door oudere volwassenen. Geen huilende kinderen nog luidruchtige jongeren. Voor ons was dit voor het eerst maar wel een rustige ervaring. ALLE personeel hebben wij als bijzonder vriendelijk en behulpzaam ervaren. Het hele hotel was schoon en de kamer prachtig - volledig en met een goed bed. Grote inloop douche met een goed hete regendouche. Eten was er in overvloed en met grote diversiteit. Wat we jammer vonden (maar wel te verwachten) was, dat de vele inpandige bloemenbakken leeg waren en met enkel droge grond stonden. Ook het recreatieprogramma was voor ieder wat wils. WIJ hebben GENOTEN‼️

Laatst bijgewerkt: 1 januari 2020

prima maar......

als een modern hotel zoekt zonder echte eigen identiteit met onpersoonlijke kamers is dit het juist het juiste hotel. Het personeel is vriendelijk tot bijzonder ongeïnteresseerd. Het dragen van een polsband zonder dat je alles inclusief hebt geboekt heb ik als bijzonder vervelend ervaren. De drukte wat betreft de inefficiënte van bediening in het prioriteiten restaurant tijdens het ontbijt is als bijzonder onrustig ervaren. een paar koks achter het buffet zou een luxer gevoel opleveren en een rustiger ontbijt. De suite met zeezicht was gevestigd achter een sportsbar met de daarbij behorende herrie. Zeezicht was alleen van toepassing als je ging staan en over het dak van de bar kon kijken. Een opmerking hierover bij de receptie werd niet serieus genomen. Het hotel is bijzonder groot en verlies hierdoor een persoonlijke wijze van benadering. al met al een matige ervaring.........

Laatst bijgewerkt: 19 oktober 2019

geweldig kom beslist weer terug

Goede ligging en vriendelijk personeel fijne omgeving om te wandelen en te shoppen

Laatst bijgewerkt: 23 juli 2019

Prima !

Schoon , vriendelijk personeel en voldoende animatie

Laatst bijgewerkt: 22 maart 2019

Zie volgende vak

Goed en vertrouwd.Frederique was heel behulpzaam en attent.

Laatst bijgewerkt: 30 augustus 2017

fijne hotel zeker als je voor rust gaat

Fijn hotel, zeker als je voor rust gaat. Mijn kamer bevond zich op etage 1, dus direct op de etage waar ook de bar's restaurant's enz. zich bevonden. maar ik had er totaal geen last van, sterker nog als je de lift voorbij was, was het er heerlijk rustig. Ook al was de kamer wat verouderd, het was er ruim, goed bed, en schoon, ook had ik ik een heerlijk balkon met direct uitzicht op zee. Ook wil ik hier even melden dat het personeel, van receptie tot en met de housekeeping ontzetten vriendelijk is, dat heb ik ook wel eens anders mee gemaakt. al met al een hele goede vakantie gehad, en ik wil zeker nog eens terug.

Laatst bijgewerkt: 20 december 2016

Geweldig hotel

Het is een geweldig hotel (als ze maar geen Russen, Polen toelaten)

Laatst bijgewerkt: 4 juni 2016

Fantastisch, rustig hotel, zeer vriendelijk personeel

Geweldig hotel om tot rust te komen (adult only). Een hotel om aan te bevelen aan heel wat mensen. Prachtige ligging. Uitzicht... geweldig. Grote, propere kamers.

Laatst bijgewerkt: 30 mei 2016

zorgeloos genieten in een heerlijke omgeving.

hotel is gewoon wat je ervan verwacht, van alle gemakken voorzien. eten is voortreffelijk, voor ieder wat wils. perfect voor een heerlijk relax weekje!

hotel van aan de receptie
uitzicht vanuit onze kamer