LIVVO Valle Taurito (ex THe Valle Taurito) reviews

Laatst bijgewerkt: 2 april 2024

Heerlijke vakantie gehad

Voor ieder wat wils netjes schoon, heel vriendelijke mensen, veel animatie.. Top vakantie..

Van Hell
Laatst bijgewerkt: 28 februari 2024

Schoon en mooi hotel

Mooie grote kamers, het gehele hotel is erg schoon. Vriendelijk personeel en prima zwembad. Afwisselende buffetten en voor elk wat wils. Gym/fitness was ook goed.

Laatst bijgewerkt: 26 mei 2023

Mooi hotel, alle faciliteiten en animatie

Goed hotel, divers eten, elke dag een ander thema. Animatie was ok, maar niet spectaculair. Zwempark is verouderd, maar wel prima. Het drinken daar zit er niet bij in. Bij het eigen hotel wel, met dagcoctails etc. Er zit Geen lunchpakket bij (smeerden we zelf maar wat bij het ontbijt) en de wellness IS NIET INCLUSIEF!! Dat staat FOUT op de site van PRIJSVRIJ.

Laatst bijgewerkt: 1 augustus 2022

Keurig schoon hotel. Veel faciliteiten. Eten viel wat tegen.

Zie hierboven . Goed entertaiment. Voor jong en oud

Laatst bijgewerkt: 9 maart 2020

Goed hotel mooie ligging

Goed hotel met mooie kamers all in concept ok maar met beperkingen wat drank betreft gedurende de dag alles in plastic bekers behalve bij de lunch. En met veel drank moet je bijbetalen. Eten is gemiddeld maar niet slecht. Waterpark super voor de kinderen. Al met al een aanrader.

Laatst bijgewerkt: 9 januari 2020

Gewoon in één zin een supervakantie

Het begon al met de aankomst; we kwamen s’avonds pas om 23:00 aan, maar er stonden nog broodjes en salade voor ons klaar. Zoals afgesproken stond er een derde bed klaar voor onze zoon. Ook hebben we twee weken gratis WiFi gehad. Het personeel is uitermate vriendelijk. Doet alles om je vakantie een feest te maken. Het eten en drinken was gewoon goed. Veel variatie, en elke dag een ander thema. Zowel het Kerstdiners als het Oudjaarsdiner waren subliem. Iets waar je bij Van Der Valk gewoon 65 euro voor aftikt was hier erbij inbegrepen. De schoonmaaksters van onze kamer maakten er elke dag een sport van om de knuffel van onze zoon weer speciaal op bed neer te leggen, zodat het voor hem elke dag een feest was om even op de kamer te kijken als de schoonmaaksters weer geweest waren. Het animatie team was uitermate vrolijk en deed zijn uiterste best om voor ieder wat speciaals te maken. Een extra pluspunt voor David en Theresa van TUI, die onze zoon belangeloos twee dagen hebben bezig gehouden zodat wij ook een beetje tijd voor onszelf hadden! Klasse allemaal

Laatst bijgewerkt: 28 december 2019

mooi en kindvriendelijk hotel

prima hotel in een baai gelegen. zoals je in alle reviews kunt lezen, afgelegen in een baai en zwembad van waterparadijs is zoutwater. maar als je dit weet........... neem je een excursie of ga je zelf op pad, zwembad houdt je je mond dicht als je onderwater komt, goh wat lastig!!!! enigste GROTE nadeel wat wij vonden dat er overal gerookt mocht worden. geen vaste rookplek maar ook bij zwembad en kinderactiviteiten.

Laatst bijgewerkt: 3 december 2019

geweldig

prachtig hotel met alles erop en eraan. Vriendelijk personeel en prachtige plaats voor hotel alles binnen handbereik

Laatst bijgewerkt: 12 november 2019

Zeer goed hotel en mooi gelegen!

Mooi hotel om te relaxen met gelegenheid om gebruik te maken van aquapark. Strand dichtbij en vele watersporten te doen. Dus voor iedereen zeker wat te doen. Daguitje en zo prima te regelen.

Laatst bijgewerkt: 30 september 2019

Heerlijke kamers, vriendelijke mensen erg hulpvaardig. Goede en duidelijke informatie, prima all in eten en drinken je hoeft niets te kort te komen. Je kan geheel intern blijven of leuke dingen buitenshuis ondernemen. Top vakantie bestemming.

Uitzicht hotel