LIVVO Lago Taurito (ex THe Lago Taurito) reviews

Laatst bijgewerkt: 27 februari 2024

Vakantiereis

Laatst bijgewerkt: 6 maart 2023

mooi park en zwembad

mooi hotel ,zwembad (chloor) bij hotel en heel vlakbij het waterpark (zout water), eten is voldoende , de animatie was 's avonds alleen voor de iets ouderen (huizen met vragen),geen goochelaar of kinderdisco zoals vorig jaar

Laatst bijgewerkt: 17 mei 2022

Beetje verouderd maar goed genoeg voor een leuk verblijf.

Hotel is iets verouderd. Liften werken om de haverklap niet. Verder goed te doen. Voor all inclusive had ik me iets meer voorgesteld. Drank in plastic en karton en tussen 18:00-19:00 uur is nergens iets te krijgen, beetje raar maar goed. Verder vriendelijk personeel en kamers worden om de dag schoongemaakt.

Laatst bijgewerkt: 9 mei 2022

Oké en voldoende

Beetje saai en familie hotel. Weinig leuke animatie

Laatst bijgewerkt: 2 mei 2022

mooi gelegen park voor met kinderen

wat mij tegen viel was dat je all inclusive boekt en je bv wel waterpark in mocht maar daar geen all inclusive was en dus moest betalen voor eten en drinken. dit geldt ook voor aan het strand met als gevolg dat je als je wat drinken wilt of helemaal naar hotel moet of je moet betalen bedden te zacht, 3 personen geboekt maar maar 2 stoelen op balkon.

Laatst bijgewerkt: 28 augustus 2021

mag geen inclusiefgenoemd worden

ik heb ultra incl geboekt maar daar is niks van gemerkt er is zoveel mis bv n parasol moet je huren voor 3,50 per dag en drinken voor op je kamer moet je zelf kopen

Laatst bijgewerkt: 24 september 2019

Ieder jaar weer thuiskomen

Rustg gelegen,zeer geschikt met kinderen iederen dag voor de kinderen van alles te gdoen

Laatst bijgewerkt: 3 augustus 2019

We hebben het onwijs naar ons zin gehad met 2 tieners mee! Het zwembad was super en ook mooi groot... Het was ook onwijs fijn dat het strand op een paar meter lag...Hotelkamer was niks op aan te merken! Heerlijk groot balkon met mooi uitzicht....Bed was het enige minpunt...Maar Ahhh als dat alles is. Wij raden het zeker aan bij jullie.....Maar het stadje Mogan is ook Zeker een aanrader

Laatst bijgewerkt: 4 mei 2019

Het was er heel mmoi

We hebben het heel goed naar ons zin gehad en mooi weer

Laatst bijgewerkt: 1 mei 2019

Mooie ligging, Goed hotel,

Met het hele gezin ( 10 personen waarvan 4 kinderen in de leeftijd van 0-9 jaar) hebben we ontzettend genoten van alles wat Lago Taurito te bieden had. Vooral het eten, het zwemparadijs en de hygiëne van de kamers waren voortreffelijk. Het is zeker de moeite waard om een keer terug te gaan.