Lopesan Costa Meloneras Resort & Spa reviews

Laatst bijgewerkt: 4 april 2024

Mooi hotel, prachtige tuinen, schone en ruime kamers, avondeten te massaal en het eten matig.

Mooi hotel met prachtige tuinen en een mooie ligging t.o.v. de oceaan, de winkeltjes en restaurants. Je loopt door een mooi pad vanuit het hotel zo het strand op, en bent direct bij de winkeltjes en de restaurants. Kamers schoon en netjes. Leuk plein met uitzicht op schitterende infinity pool en de oceaan, zeer mooi! Avondeten is erg massaal, eten zelf is wat smakeloos.

Laatst bijgewerkt: 2 april 2024

Laatst bijgewerkt: 31 maart 2024

Heerlijk verblijf

Een hele fijne vakantie gehad, het resort is heel mooi, schoon, en ruim. Het personeel is erg vriendelijk en de kamers zijn top. Wat als enige erg tegenviel was het eten. Wij hadden een volpension geboekt, maar hier helaas amper gebruik van gemaakt. Het ontbijt was goed, maar lunch en diner niet. Een tip dus om alleen logies en ontbijt te boeken! Drankjes moet je sowieso apart betalen als je volpension hebt. Locatie was daarentegen wel weer heel fijn. Genoeg leuke restaurantjes en winkels om de hoek.

Laatst bijgewerkt: 28 maart 2024

Erg massaal

We gaan elk jaar naar Maspalomas of Meloneras , of naar een park of naar Riu Club of Riu Oasis. Deze keer weer n keer naar Lopesan C.M. , was 10 jaar geleden. Hotel is mooi , komt luxe over , zwembad is ook geweldig , 3 baden . Waar wij zaten was ook een eilandje met luxe bedden voor de liefhebbers. Het eten bij het zwembad was heerlijk. Kamers zijn prima, schoon , groot en van alles voorzien. Het ontbijt is prima, zeer uitgebreid , wij waren er rond 8.00 uur dan valt de drukte nog mee. We regeltjes, voor 8.00 mag je buiten niet zitten op het terras aan de achterkant, voor 8.30 mag je niet zitten op het terras aan de voorkant. We hadden halfpension geboekt,maar na 2 diners hebben we geprobeerd dit om te zetten naar Logies Ontbijt, maar dat lukte niet. Zo enorm massaal langs de buffetten. Je hoorde ook regelmatig n stapel borden of glaswerk kletteren, oudere mensen gestresst met n bordje wurmen door de menigte. Als je wilde kijken wat er op het buffet lag, had je meteen kwade gezichten omdat men dacht dat je er voor wilde. Kwalitatief kan dit ook niet tippen aan RIU , ook niet bij Club en al helemaal niet bij Oasis. Stukken gerilde buikspek van 300-400 gram, je zag dat mensen dit met de opscheplepel wilde splitsen, lukt niet, kok staat erbij, maar doet niets. Je bord staat op een Place Medje , als je klaar ben, slaan ze er even met een doekje over en jij mag er zitten, geen spraytje of wat dan ook. Gewoon niet ons ding. Betreft personeel heb ik niemand ontmoet die onvriendelijk is, maar we hebben 1 persoon ontmoet die echt vriendelijk is, de dame bij het zwembad. 1 Avond zelfs geen bier in het hotel, tap was kapot, maar aan de andere kant was de tap ook kapot, flesjes Heineken waren in 10 minuttjes ook op. Wie gevoelig is voor luxe uitstraling zit er goed, prachtige entree, mooie kamers, prachtig zwembad en gewoon een mooi geheel, maar het massale moet je liggen. Zeg niet dat ik er nooit meer naar toe zal gaan, maar in ieder geval niet Halfpension, in de buurt kun je op zoveel plekjes gezellig eten

Laatst bijgewerkt: 28 maart 2024

Goed maar geen 5 sterren

Costa meloneras is een prima en schoon hotel maar is tijdens het ontbijt en diner te massaal en te luidruchtig... mensen zijn vriendelijk en hulpzaam....Eten is goed maar niet echt bijzonder Strand is ver te zoeken en alleen maar rotsen...Veel winkels met luxe artikelen...4 sterren meer niet.

Laatst bijgewerkt: 16 maart 2024

hele fijne vakantie gehad in een perfect hotel en alles super geregeld door het reisburo

Laatst bijgewerkt: 6 maart 2024

Verwenweek

Prachtige accommodatie. Goede sfeer. Vriendelijk personeel

Laatst bijgewerkt: 6 maart 2024

Een week in Hotel Lopesan Meloneras

Bij aankomst overweldigend ontvangst receptie vriendelijk. Kamer prima , ‘s nachts het geluid van ‘ n disco met de terras deuren dicht. Ga nooit boven de ingang liggen ! Ontbijt in ‘n rij van 50- 100 gasten dinner het zelfde (aanschuiven) personeel afgericht om maar vooral vriendelijk te doen . Gaf mij het gevoel van ‘n gemaakte verplicht lachende opleiding. Verder is er alles aanwezig om ‘n fijne vakantie te hebben. Op de terugweg naar vliegveld zit je ruim ‘n uur in ‘ n bus die zich door allerhande staatjes moet wurmen om op 12 plaatsen gasten op te halen . Kies liever voor ‘n kleinere accommodatie.

Uitzicht van hotelterras richting zee