Tabaiba Princess reviews

Laatst bijgewerkt: 3 april 2024

Luxe hotel met veel mogelijkheden

Dit hotel is op en top luxe. Alles zeer netjes en schoon. Het hotel heeft veel Engels en Duits bezoek, maar vond ik als Nederlander juist wel fijn. Buffetten bieden voor ieder wat wils, de 2 speciale restaurants waren heel matig qua smaken (Japans en italiaans). Kamer erg netjes (junior suite). Persoon vriendelijk, maar niet persoonlijk. Bij check in een a4 met alle info en daar wordt dan ook naar verwezen wanneer je vragen hebt. Niet zo persoonlijk. Hotel biedt veel plekken om te kunnen zonnen, boekje te lezen, spelletje te spelen of gewoon even niets. Je vindt er altijd wel iets. Belangrijk te weten is dat hotel standaard All in is, en je kunt all in plus afkopen voor €15 p.d. je krijgt dan verse jus bij het ontbijt, zelfgemaakte cocktails bij de bar (dus geen cocktail uit automaat. Lees: mierzoet). Je hebt keuze genoeg uit het all in menu, dus persoonlijk vond ik het zonde van het geld. Verder was het wel een groot en massaal restaurant, wat bij de eetmomenten standaard voor een rij wachtenden zorgden bij de ingang. Maar er was altijd wel snel plek. Omgeving is erg verpauperd en weinig te zien. Auto oid huren is aan te raden. Al met al een prima vakantie om even tot rust te komen en te kiezen voor waar je behoefte aan hebt.

Laatst bijgewerkt: 12 februari 2024

Prima accommodatie !

Fijn hotel met prima restaurant

Laatst bijgewerkt: 2 februari 2024

Heerlijke vakantie gehad

Zeer nette hotel, wordt goed schoon gehouden. Eten is prima en gevarieerd.

Laatst bijgewerkt: 27 januari 2024

Laatst bijgewerkt: 21 december 2023

Wij hebben D-Reizen een hotel laten uitzoeken. Zelf hadden wij voor dit iets duurdere hotel zelf niet gekozen, maar wow. Prachtige kamers, zwembaden en eetgelegenheden.

Laatst bijgewerkt: 17 december 2023

Echt een super hotel !! We hadden 2 pers kamer geboekt maar kregen de prestige delux kamer niks extra s voor moeten betalen alles goed geregeld

Hr. R.F.T. Pouwel
Laatst bijgewerkt: 8 oktober 2023