Seaside Palm Beach reviews

9,7
9,9

Laatst bijgewerkt: 26 februari 2024

Meer dan we op konden.

Hotel Palm Beach is uitstekend, prima maaltijden. Voor onszelf de enige kanttekening: all inclusive was hier voor ons niet nodig geweest, omvatte allerlei zaken die we toch niet namen zoals 3 maaltijden per dag, dure dranken. Achteraf gezien zou half pension voldoende zijn geweest. Maar dat deed niet af aan een heerlijke vakantie!

Laatst bijgewerkt: 15 februari 2024

Komen al jaren op gran canaria, al vele 5 sterren hotels gehad . Maar deze staat met stip op 1 ! De service, ontbijt, vriendelijkheid , alles klopt ! Wij gaan heel snel terug !

Laatst bijgewerkt: 6 februari 2024

perfect hotel

Seaside Palm Beach is een super hotel met een uitstekende keuken, geweldige ligging, fantastische medewerkers, die er altijd voor je zijn zonder opdringerig te worden. Heerlijk ontbijt, relaxte sfeer. Dit maakt de mens blij!!!

Laatst bijgewerkt: 25 januari 2024

Vriendelijk en behulpzaam.

Hr. E. Lenten
Laatst bijgewerkt: 2 juli 2023

Laatst bijgewerkt: 11 maart 2020

mooie ligging, vriendelijk personeel, slechtste bedden ooit

Kamer prima, badkamer kippenhok, bedden zeer slecht. Food and beverage; Bar top kwaliteit entertaiment slecht, restaurant kwaliteit goed, geen variatie, buffet in de avond slechte prijs-kwaliteit verhouding BBQ 50 euro pp bespottelijk, ontbijt was zeer goed. Front office goed alleen bij facturatie ontvang je geen detail.

Laatst bijgewerkt: 29 juni 2019

Geweldig kom beslist weer terug

Kan niet beter alleen de entertainment s'avonds kan beter verder geweldig.

Laatst bijgewerkt: 6 maart 2018

Hier ga je heen om volledig tot rust te komen.

Je voelt je echt een gast, het geweldige personeel legt je in de watten!

Laatst bijgewerkt: 12 februari 2018

Personeel meer dan attent

De ligging, accomodatie, personeel en de zwembaden en overige gebruiksmogelijkheden zijn hier optimaal. Het was de tweede bezoek aan dit hotel en volgend jaar staat het weer op de to do lijst. Niet goedkoop, maar het is een aanrader!

Een gedeelte van de prachtige tuin