Mirador Maspalomas by Dunas reviews

Laatst bijgewerkt: 6 april 2024

Laatst bijgewerkt: 15 februari 2024

Zon

Alles prima, schoon, netjes. Eten heel afwisselend

Laatst bijgewerkt: 28 januari 2024

Kamer is goed, restaurant minder

Kamer is goed met groot balkon. In het restaurant laat de hygiëne te wensen over. Koffiekopjes waar een bruine rand in zit en beschimmeld brood gevonden bij het broodrooster. Tevens allebei ziek geweest van het eten in het restaurant. Tevens wil ik nog reageren op de "service" van Tui. We werden bij het hotel gedumpt zonder enige informatie of begeleiding. Moesten alles zelf maar uitzoeken. Het allerergste vond ik dat we ook geen enkele informatie kregen over het tijdstip en met welke bus we zouden worden opgehaald. Ik kan U wel vertellen dat dit de eerste en tevens de laatste keer is geweest dat we met Tui reizen.

Laatst bijgewerkt: 18 december 2023

eten drinken personeel alles perfect

Laatst bijgewerkt: 6 december 2023

Fijn hotel met goede services

Fijn hotel waar alles goed verzorgd is en schoon. Fijne bedden en goede ligging van het hotel met genoeg faciliteiten rondom en snelle taxi services.

Laatst bijgewerkt: 22 november 2023

Erg goed vertoeven in mirador dunas

Een erg goed hotel met grote kamers erg netjes in alles .entertainment kon beter (wel veel geluid kan wel een tandje minder ,met name geluiden doorelkaar heen,van de bar en het podium),wel veel te doen voor kinderen , jammer dat je niet dicht bij het strand zit ,je moet wel erg ver wandelen om in de nabijheid van winkels te komen ,maar een voordeel is dat je per taxi voor weinig geld wordt vervoerd al met al een heeeel goed hotel

Laatst bijgewerkt: 2 november 2023

Goede prijs kwaliteit

Over het algemeen goed eten, alleen konden we de laatste dag niet lunchen. Dit vonden we erg slecht. De bedden konden we de veren door voelen dus is flink aan vervanging toe.

Hotel