Bungalows Cordial Green Golf reviews

Laatst bijgewerkt: 24 februari 2024

Geweldig leuke accommodatie

We hadden een erg leuk huisje aan de binnenzijde van de accomodatie. Een prachtig aangekleed en onderhouden complex. Uiterst vriendelijke mensen van schoonmaak, restaurant als receptie. Huisje werd heel regelmatig schoongemaakt en de bedden stonden weer opgemaakt klaar. Super groot zwembad met ruim voldoende ligbedden. Heel klein minpuntje is misschien de ligging. Nét iets te ver loopafstand van vele restaurants en winkels.

Laatst bijgewerkt: 22 februari 2024

Cordial Green Golf geeft je een heerlijk vakantiegevoel.

De bungalows zijn modern en worden goed schoon gehouden. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kwaliteit van het eten in het restaurant is goed. Voor een kleine prijs kun je prima eten van het buffet.

Laatst bijgewerkt: 20 februari 2024

Heerlijk rustig schoon gezellig complex

Heerlijk complex! Schone gezellige huisjes die zo zijn ingericht dat je alles hebt wat je nodig hebt. Heel hartelijk personeel. Rustige ligging en heerlijk geen schreeuwend entertainment.

Laatst bijgewerkt: 15 februari 2024

Heerlijke vakantie

Wij hadden een fraaie bungalow plus geboekt. Het park ziet er prachtig uit en wordt goed schoongehouden even als de bungalows. Van de 2 grote mooie zwembaden is er 1 heerlijk verwarmd. Kortom enorme fijne 2 weken vakantie en komen graag nog eens terug. Enige mispunt van onze pakketreis was het vliegen met 2 verschillende luchtvaartmaatschappijen. Heen Transavia en terug Easyyet. Heen geen baggage problemen maar terug wel. Onze handbagage voldeed aan de afmetingen maar de niet afneembare wieltjes moesten er af. Kortom moesten 2x € 48,- bijbetalen Schandalige praktijken! Wij vliegen NOOIT meer met Easyjet

Laatst bijgewerkt: 7 februari 2024

Bungalows cordial green golf

Fijn verblijf. Leuk appartement met beneden een woonkamer / keuken, en boven de bad- en slaapkamer en een extra balkon. Zelfs voorzien van een was rekje.

Laatst bijgewerkt: 2 februari 2024

alles prima

ondanks dat wij niet gewend zijn om in een soort van resort te verblijven was het ons prima bevallen. alles prima geregeld, super schoon, vriendelijk, goed restaurant. top

Laatst bijgewerkt: 20 januari 2024

Het was weer geweldig

Cordial Green Golf heeft leuke basic bungalows. Ik ben hier nu voor de tweede keer geweest en het was weer geweldig. Fijn praktisch huisje en een mooi groot zwembad. Het personeel is vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 4 november 2023

Super

Super geholpen correct geregelt, jullie hebben er een klant bij

Laatst bijgewerkt: 7 juni 2023

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Schoon appartement-prima personeel-uitstekend personeel. Appartement iets gehorig