Vistaflor Bungalows reviews

Staal
Laatst bijgewerkt: 15 maart 2024

Vista flor is heerlijk!

1-kamer bungalow geboekt voor 2 volwassenen en 1 kind in babybedje. Ruimte genoeg. Hele schattige huisjes en goed schoon. Personeel van vista flor is ontzettend aardig en niets is te veel. Ze spreken allerlei talen. Handig met de kleine is dat ze ook een take away mogelijkheid met eten hebben en je kan ook simpel koken in je bungalow. Fijn dat er een airco in de slaapkamer is. Douche is goed. Zwembad is gevuld met zout water, erg fijn! Ontbijt is zeer uitgebreid, ook voor de mensen die geen gluten/lactose/etcetc mogen. Ideaal gelegen qua locatie want wij waren per taxi rit ongeveer 7 euro kwijt om de toerist uit te hangen. Bed was goed, je hebt de keuze uit 2 soorten kussens, hard of zacht. Er waren niet veel kindjes op het park, voornamelijk 50+. Maar iedereen heeft genoten van de capriolen die de kinderen uithaalden. Dus echt een fijne mix van bezoekers. Klein speeltuintje aanwezig voor de kinderen en een kleuter zwembadje naast het grote zwembad.

Laatst bijgewerkt: 5 maart 2024

Netjes maar groter en drukker dan verwacht!

De ligging van de accommodatie was perfect restaurants bars (Yumbo) op loopafstand, Het hotel was erg druk aan het zwembad en met kinderannimatie (dat vonden wij wat minder) en erg oude ligbedjes bij het zwembad die vaak ook nog bezet werden gehouden met handdoeken (wat officieel niet mocht). Het ontbijt gebeuren gebeurde in de kelder met een kakafonie van stemmen (klankkast) en erg massaal. Wel erg grote keuze. Wij vonden het minder dat we de hele week met een afschuwelijk gekleurd pols bandje moesten rondlopen alleen voor het ontbijt. (wordt niet vermelde dat er met gekleurde bandjes wordt gewerkt). Wij hadden een huisje gelukkig niet aan het zwembad maar wel aan een pad naar de wasserij waar het erg rustig was behalve rond 8.00 in de ochtend dan reden de karren af en aan en lijkt het of er een trein langskomt (oa door de vele deksels in het pad). Ook was de houskeeping soms erg vroeg terwijl je nog in de badkamer bezig was (8.30). Verder prima resort maar wel wat grootschaliger dan verwacht, ondanks de nadelen er een prima tijd gehad. Maar wij zouden er niet een 2e x voor kiezen vonden vooral bij het zwembad en eetgebeuren het erg druk.

Laatst bijgewerkt: 25 februari 2024

?

?

Laatst bijgewerkt: 29 januari 2024

foto's zijn mooier

Op de foto's ziet het er mooier uit. Daar ruik je niet de lucht van frituur omdat de hele dag de stank uit de keuken, via de afvoerpijp komt die naast het zwembad staat, tussen de ligbedden. Hoe verzin je t!!! Als je na de eetzaal( vreetzaal( wil moet je n trap af. Geen lift. Want deze zit onder de grond! Misschien daarom dat het eten meestal koud is?!. Zelfs de Engelsen met all-inclusive klaagden over het eten! De lokatie van het park is idd ver van het strand. Geen punt. 2x per dag n gratis busje. Alleen heel dit gebied bestaat uit vakantiehuizen/appartementen/bungalows/hotels. Er is geen origineel dorpje of zo te bekennen.

Laatst bijgewerkt: 22 oktober 2022

Keurige accommodatie.

Accommodatie ziet er netjes verzorgd uit! Iets verouderd maar wel erg schoon. Appartementen zijn gehorig. Het personeel was super vriendelijk. Ontbijt is goed. Avond eten was niet echt onze smaak. Wel veel vers fruit, dat was erg lekker.

Laatst bijgewerkt: 3 februari 2020

prima verblijf, veel mogelijkheden en alle voorzieningen aanwezig

Zeer aan te bevelen. Alles is aanwezig, leuke appartementen. Wel moet je een stuk lopen om ergens naartoe te gaan. Het ligt niet centraal, maar de bus stopt voor de deur, dus dat hoeft geen probleem te zijn.

Laatst bijgewerkt: 3 februari 2020

prima verblijf, veel mogelijkheden en alle voorzieningen aanwezig

Veel mogelijkheden prima verblijf, wel ver (2 kilometer) van het strand en van de stadjes. Wel stopt de bus voor de deur en de strandbus is gratis.

Laatst bijgewerkt: 28 januari 2020

Prima locatie om een weekje Gran Canaria te bezoeken.

Loopafstand naar strand ca. 3 km. Wel dagelijks een pendeldienst beschikbaar. In de badkamer van ons huisje stonk het continu naar urine. Waarschijnlijk is dit in de voegen van de vloertegels gaan zitten. Dat was jammer.

Laatst bijgewerkt: 14 oktober 2019

Gezellig, vriendelijk, net onderhouden complex en schone huisjes

Alles was naar wens alleen 1 dingetje wat tegen viel was dat we voor 10 dagen all incl hebben geboekt en dat we op aan komst dag savonds 20 uur pas aan kwamen en bij vertrek pas om 16 uur opgehaald werden en dat we dan om12 uur moesten uit checken en dan niet tot 16 uur eten of drinken konden nuttigen Dat je een dag mis loopt ivm reizen is normaal maar nu was ik gewoon twee dagen kwijt (viel tegen zeker als het zo warm is)

Laatst bijgewerkt: 14 augustus 2017

gezelligheid, vriendelijkheid

groot zwembad, met muziek, elke dag was er wel wat te doen, je kon de hele dag eten, elke dag afwisseling qua eten, vriendelijk hardwerkend personeel. huisjes waren schoon maar wel rumoerig, bijna elke dag kwam er wel een schoonmaakster langs. dichtbij bij shoppingscentra.