Club Maspalomas Lago reviews

Laatst bijgewerkt: 19 maart 2023

prima hotel

prima hotel ,waar we voor de tweede keer waren en nog graag terugkomen.

Laatst bijgewerkt: 10 juli 2022

Ontspanning in een omgeving met een hoge service

Geweldige locatie om een weekje tot rust te komen. LET OP!!! "Adults ony". Goede sportvoorzieningen met gym, zwembad, yoga en een Zen spa. Meer dan een prima keuken in combinatie met een hoog service niveau en 's avonds live muziek. een gratis busverbinding met het centrum.

Laatst bijgewerkt: 1 juni 2022

Ontzettend mooi en schoon bungalowpark. Top service personeel

Meest relaxte vakantie gehad als je even wilt bijkomen en niet voor activiteiten gaat.

Laatst bijgewerkt: 23 mei 2022

Perfect

Alles was prima, heerlijk tot rust gekomen en gaan zeker weer!

Laatst bijgewerkt: 16 mei 2022

keurig verblijf

Het is een mooi complex, ligging is wat ver van alles maar, super Spa erg netjes en goed, personeel super aardig en correct proberen je echt een super vakantie te bezorgen.

Laatst bijgewerkt: 1 november 2019

Geweldig. Heerlijk luxe

Is gerenoveerd en dat Is goed gedaan. Alles is perfect. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam het eten geweldig en de faciliteiten uitmuntend. Wij wilden niet meer weg

Laatst bijgewerkt: 28 april 2018

Een geweldig park.Uitstekende bedden.Vriendelijk personeel!We hebben genoten en komen zeker terug!!!

Schitterend onderhouden tuin!Poetsdienst geweldig!

Laatst bijgewerkt: 28 april 2018

Het complex is zeer netjes en goed verzorgd.

Gunstig gelegen. De shuttle service is prima geregeld. Een minpunt is dat men de boardingtickets, voor de terugreis, niet zelf op een door hun beschikbare computer kan uitprinten. Als alternatief kan men wel een PDF file naar hun opsturen. Deze PDF file's worden dan wel door hun uitgeprint.

Laatst bijgewerkt: 30 januari 2018

Voor herhaling vatbaar

Een goed onderhouden park. Vriendelijk personeel Let op; ver van strand, echter service van park er rijdt meerdere malen per dag een busje. Openbare bus, op ca 15 min. lopen. Dicht bij HOLIDAY WORLD Voorheen waren we bij Canary Garden Dit is op hetzelfde park, met een andere eigenaar. Ieder een eigen receptie. ( bij de ene touroperator Canary Garden te boeken/ bij de andere touroperator Club Maspalomas te boeken. Helaas niet bij ieder alleen logies te boeken maar ALL INCLUSIVE) Tot heden zijn de faciliteiten zoals zwembad etc voor gezamelijk gebruik. Tussen de huisjes heb ik geen verschil ontdekt. Bij beide oa kluisje /airco-verwarming boekbaar

Laatst bijgewerkt: 19 oktober 2017

geweldig mooi park,

een prachtig goed onderhouden park , vriendelijk personeel , heerlijk de was weer schoon mee terug genomen, en er waren mogenlijk heden genoeg zoals massage , tennis, basketbal , tafel tennis, eet en drink gelegenheid . wij hebben erg genoten, van 2-10-2017 t/m 16-10-2017