Green Oasis Club reviews

4,8
4,3
4,5

Laatst bijgewerkt: 13 november 2017

Rustige en nette accommodatie.

Green Oasis is geschikt voor jong en oud. Bungalows verschillen in kwaliteit, maar allemaal zijn goed voorzien voor korte vakantie. Je kan er zelf maaltijden voorbereiden of half pansioen boeken wat een aanrader is. Eten was super. Hotelpersoneel was heel vriendelijk!!!

Laatst bijgewerkt: 23 september 2017

Bijzonder omdat het niet massaal is en je tussen locals bent.

Best afgelegen van een hoop. 1 supermarkje tot 22:00 open terwijl je bij de receptie moest afrekenen. Receptie wel 24 uur bezet. Housekeeping kan veel beter.

Laatst bijgewerkt: 9 september 2017

het is verschrikkelijk

geen zwembad met hoofdfoto, het zwembad kan geen bal spelen, kan niet zwemmen op de matrassen, erg vies in de kamers, linnengoed is niet veranderd tijdens de 1 week periode

Laatst bijgewerkt: 1 augustus 2017

Eenvoudig maar wel schoon park.

Huisjes met toilet op de begane grond en een toilet in de badkamer op de 1e etage. Zwembad met strandbedjes. In het zwembad dreven verfvlokken van het zwembad zelf. Er was bij het zwembad wel toezicht. Restaurant is niet altijd geopend, maar bij de zwembadbar is hetzelfde verkrijgbaar als in het restaurant. De kok is graag bereid om ervoor te zorgen dat je een goede ervaring met het restaurant hebt. De kok heeft op ons verzoek op onze laatste dag paella gemaakt. Dit gerecht staat niet op de kaart, maar kon dus wel gemaakt worden.

Laatst bijgewerkt: 12 augustus 2016

2016- Naast Bouwput en renovatie van eigen bungalows!!

Huidige foto's en beschrijving van dit park kloppen totaal niet, pas dit svp snel aan want dit zorgt voor vakantiestress. Ontbijtbuffet, pizza afhaal, animatie, diverse sportfaciliteiten fietsen verhuur etc het was er niet. De gratis strandbus was er ook niet terwijl ik deze hard nodig had ivm enkelblessure. Deze locatie en park had ik hiervoor, dit ivm zoon van 15 speciaal voor geboekt. Manager aldaar gaf ook aan dat dit vaker fout ging en dat hij niet verantwoordelijk was voor wat er op Internet staat!! Ik heb foto's en geluidsopnamen van de bouwactiviteiten gemaakt. Spanjaarden hebben hier hun eigen bungalow en wonen op dit park, en dat is vreemd. Ik heb 2x naar Pelikaan in Nederland moeten bellen om deze klacht neer te leggen en heeft 1,5 vakantiedag gekost.

Laatst bijgewerkt: 12 augustus 2016

Bungalow naast bouwput en renovatie eigen bungalows

Elke bungalow heeft blijkbaar andere Spaanse eigenaren die hier tussen op het park wonen. Geen animatie, strandbus of ontbijtbuffet want er zijn maar weinig toeristen hier. Ontbijtkeuze was uit 4 tosties.

Op verzoek door de kok van het restaurant gemaakt