Capri reviews

5,4

Laatst bijgewerkt: 13 maart 2022

Vies maar leuk park.

Leuk park. Vriendelijke man in het restaurant. Leuke bungalow, maar erg vies! Schimmel in het bad en toilet en overal stof.Te weinig bestek en je moet betalen voor tv waterkoker etc.

Laatst bijgewerkt: 8 februari 2020

mooi park, verkeerde ligging

afstand naar zee is geen 3 km maar 5.8 km en de pendelbus gaat maar 3x daags. afstand tot winkelcentrum is 2 km en in de avond gesloten. de bungalows zijn prima en mooi zwembad maar de ligging van park is waardeloos

Laatst bijgewerkt: 9 november 2019

Kwaliteit prijsverhouding goed

Apartementen zeer sober,personeel vriendelijk en erg goed restaurant.

Laatst bijgewerkt: 28 oktober 2019

aangenaam, lawaai verkeer in de nacht, veilig, vrij, maar onderhoud gebouwen is nodig

Personeel is top, vriendelijk, behulpzaam. Bedden moet je aan wennen omdat ze zacht ogen en we bang waren voor last aan onze ruggen; maar dit viel uiteindelijk mee. Goede kussens. Wifi moet je bijbetalen. Geen standaard wasrek krijg je erbij, maar kwamen die uiteindelijk kosteloos brengen. Door hitte raam opendoen, kan voor overlast zorgen vanwege lawaai auto's in de nacht. Op eerste verdieping kun je balkondeur opendoen en heb je geen last van verkeer omdat dit aan de andere kant is. Gelijkvloers kan dat in principe ook en de Nederlandse nachtwacht vindt dit ook oké. Een nachtwacht betekent ook dat je, al is het in de nacht, je toch op het terrein kan (mocht je vergeten zijn je sleutel mee te nemen).

Laatst bijgewerkt: 27 oktober 2019

Bungalows oud wel netjes

Heel erg gehorig, harde bedden. Bungalow zag er netje suit

Laatst bijgewerkt: 25 oktober 2019

Buitenwijk, eenvoudig, goedkoop

Je moet eigenlijk overal met de taxi heen of met de gratis strand bus. Gelukkig zijn taxi’s goedkoop. Bungalows zijn erg gedateerd maar prima. Geen airco je kunt een ventilator huren, nee als tv internet koffiemachine en tosti ijzer. Allemaal bijbetalen. Personeel wel erg vriendelijk. Ze zouden elke dag komen schoonmaken, dit is in een week maar 1x gebeurd. Daarnaast maar om de 3 dagen schone handdoeken.

Laatst bijgewerkt: 15 oktober 2019

Gezellig vriendelijk

Gezellig mooi gast vriendelijk kom zeker terug Leuk zwembad mooie omgeving mooie palmbomen

Laatst bijgewerkt: 14 oktober 2019

Leuk park

Leuk park met een mooi zwembad. Aardige mensen en je kunt goed eten op het park. Supermarkt aanwezig en veel info over uitstapjes op Gran Canaria.

Laatst bijgewerkt: 24 augustus 2019

Mooie vakantie

Wij zijn net terug van 2 weken vakantie op bungalow park capri Het is een gezellig park . Meubels zijn wel wat ouderwets maar dat maakt ons niks uit . Inderdaad weinig pannen . Waterkoker enz kunnen je huren . Morgens rond 6 uur liggen alle ligstoelen bij het zwembad al vol met handdoeken van de plaatselijk bevolking die er wonen . Ze komen dan al aan het eind van de middag even bij het zwembad . Wij waren met 2 kinderen van 12 en 14 jaar en die konden beneden op een bedankt slapen . Dat lag prima . Werkster komt even dweilen . Eens in de 3 dagen nieuwe handboeken en 1 keer per week nieuw beddengoed . Auto kan je in de duurt wel makkelijk parkeren. Excursie zelf regelen receptie weet bijna van niks daar . Verder erg na ons zin gehad daar . Mooi park .Geen wiffi in de huisje . Kunnen je bij de receptie wel kopen . Ik geloof voor een heel gezin 30 euro voor 2 weken . Strand maspalomas kan je met de bus heen vanaf het park . Strand loop snel af en liggen dan grote stenen in het water .

Laatst bijgewerkt: 17 juli 2019

Wat verouderd complex. Inrichting wat gedateerd

Voor extra inrichting van de keuken apparatuur moet betaald worden. Zoals Koffiezetmachine, broodrooster enz. TV een paar zenders waaronder geen Nederlandse. Meer zenders waaronder BVN tegen betaling. WIFI in het appartement tegen betaling. Parkeren in de directe omgeving in het weekend soms wat problematisch. De eigen parkeerplaatsen van het complex worden niet als zodanig beheert.

slaapkamer
Woonkamer
een koffieapparaat, broodrooster, waterkoker kun je huren en zijn niet standaard aanwezig
trap